PortAventura World revisa a la baixa les tarifes combinades i justifica la segregació de les ofertes per la “demanda brutal” de potencials visitants catalans
ACN Salou .- Ferrari Land permet ja accedir a les seves instal·lacions sense necessitat de comprar un tiquet combinat amb PortAventura després de la posada en marxa d’una nova modalitat segregada d’entrada que costa 20 euros –en el cas dels adults-. El complex PortAventura World ha establert aquesta nova tarifa i ha revisat a la baixa el cost de les entrades combinades en plena temporada alta i després d’entrar en funcionament, el passat 6 d’abril. Segons fonts de l’empresa, el canvi d’estratègia comercial permetent l’accés directe a Ferrari Land respon a la “demanda brutal” per part de potencials clients del territori. “És una nova modalitat que faltava a l’àrea de Catalunya”, subratllen. Això, afegeixen, ha suposat la modificació de la resta de tarifes, ofertes i promocions vinculades al parc temàtic. De moment, però, l’empresa continua sense facilitar dades de visitants.
L’entrada a Ferrari Land de forma totalment independent a la resta d’instal·lacions del complex, una fórmula que d’entrada s’aplicarà indefinidament, costa 20 euros als adults, 16 als menors de deu anys i majors de 60, així com deu a les persones amb discapacitat. De retruc, segons precisen des de PortAventura World, això ha modificat la resta de tarifes combinades i la resta d’ofertes, que marquen preus inferiors als establerts fins aquests moments. Així, l’entrada combinada per un dia a Ferrari Land i PortAventura Park passa a costar 55 euros –cinc euros menys-. També es posa la venda un abonament combinat per dos dies a 60 euros, si s’adquireix a Internet, o 70 euros a través de les taquilles.
Segons ha avançat El Punt-Avui, fins aquests moments l’entada a Ferrari Land independent de la resta d’instal·lacions de PortAventura World només era possible per als clients dels hotels. Per accedir-hi, havien de pagar 35 euros. Ara, se’ls rebaixa aquesta tarifa a 25 euros. Tot i això, la reestructuració de preus, ofertes i promocions per part del complex temàtic ha suposat, segons fonts de la mateixa empresa, la introducció de “fórmules per millorar l’experiència”, tant des del punt de vista de les ofertes per estances com els paquets turístics que es venen als touroperadors en l’àmbit internacional. Això, per exemple, ha suposat que les pernoctacions als hotels puguin incloure al preu l’entrada a Ferrari Land, com ja es venia vent amb PortAventura.