Les millores de reestructuració de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de Salou, finalitzades

El conjunt de millores pretén optimitzar el servei per atendre més còmodament el ciutadà i alhora obrir una línia d’atenció exclusiva pels professionals

Aquest cap de setmana s’han dut a terme un conjunt de treballs a la zona d’atenció ciutadana de l’OAC, a la planta baixa de l’Ajuntament de Salou. Des del departament de Qualitat s’està executant un pla que pretén millorar la relació entre els ciutadans i l’administració local per tal d’agilitzar els tràmits del dia a dia amb l’Ajuntament, a més de millorar la qualitat en l’atenció a la ciutadania tot potenciant l’atenció a les persones. D’aquesta manera, s’han modificat la disposició de les taules d’atenció així com de l’espai destinat a l’espera dels usuaris; convertint la zona en més diàfana i oberta al públic; instal·lant noves pantalles d’informació a més de posar a disposició dels veïns un ordinador d’ús públic amb assessorament personal; des del qual es poden dur a terme tramitacions electròniques en línia a través del certificat digital IDcat mòbil.

A més, també s’ha obert una línia d’atenció als professionals amb cita prèvia que complementa el portal web Salou finestra oberta (http://finestraoberta.salou.cat) per rebre una atenció personalitzada. La sol·licitud de cita prèvia s’ha de realitzar a través de la pàgina web http://www.ov.salou.cat/citaprevia

Tot plegat, com comentava el regidor de l’Àrea, Jesús Barragán, “busquem millorar l’atenció a la ciutadania atenent les peticions i suggeriments i especialment tenint cura d’anar a més en l’accessibilitat del ciutadà a l’administració”.