L’alcalde de Salou, satisfet amb el desenvolupament de la totalitat del projecte del CRT per part de Hard Rock

Granados afirma que estem davant d’una gran marca que busca expandir-se al territori al costat d’altres noms de gran prestigi com Ferrari o Cirque de Soleil

L’alcalde de Salou Pere Granados ha mostrat avui la seva satisfacció pel fet que la multinacional americana Hard Rock s’hagi presentat al concurs per desenvolupar el ressort conegut com BCN World. Granados ha assegurat que “estem davant d’una gran notícia perquè encaixa perfectament amb la voluntat del territori, els estàndards ètics i als requeriments de responsabilitat social. Des de Salou sempre hem defensat aquest projecte –i jo personalment- perquè significa diversificació de l’oferta turística, generació de llocs de treball i de riquesa i també per trencar amb l’estacionalitat”, a més de  confirmar “el futur de Salou i d’aquest territori on estem rebent un flux molt important d’empreses de primer ordre; no oblidem que Hard Rock s’uneix a grans marques internacionals com Ferrari i Cirque du Soleil que recentment han apostat per consolidar una oferta de turisme única al món en el nostre espai dins l’àmbit del CRT”.

Pel batlle de Salou, tot el que es generarà al voltant d’aquest gran projecte aportarà beneficis socials i econòmics tant al municipi com al territori, a més de generar una atracció de nous mercats; però això sí, amb un desenvolupament per fases determinat pel Pla Director Urbanístic d’acord amb les dimensions previstes i adaptades a les necessitats del territori. “Crec que aquest projecte és bo pel territori –ha afegit-  i per mi, Hard Rock, aporta molt valor a la nostra oferta turística perquè a més està reconeguda internacionalment i aporta molt prestigi internacional”.

Hard Rock és una empresa nord-americana de prestigi i reconeguda arreu del món; present a 75 països, amb una plantilla de 36.000 treballadors i 24 hotels. Organitza uns 35.000 esdeveniments de música en viu l’any; per tant amb una oferta molt centrada en la celebració de grans esdeveniments i espectacles de caràcter internacional. A més, està immersa en una expansió que planifica desenes d’hotels a tot el món els propers anys amb un model empresarial de qualitat en mans de la Nació Seminola.

Ara, la mesa té deu dies per valorar la informació que ha presentat Hard Rock i el proper 10 de juliol es donaran a conèixer els detalls del projecte, així com la proposta arquitectònica i els estudis econòmics i financers.  Abans que acabi l’estiu, se sabrà per tant, si l’oferta és idònia.

Granados també ha volgut agrair el suport de les cambres de comerç, associacions empresarials i societat civil per tal d’aconseguir la seva implantació.