Categories: Noticies de Societat

La campanya “Deixa’t prendre el pèl” recapta més de 22.000 euros per a la investigació del càncer infantil

La tercera edició d’aquesta iniciativa solidària va comptar amb la participació de 80 barbers i 10 perruqueres

  • Es van realitzar un total de 1.112 serveis de barberia i perruqueria i es van vendre productes de marxandatge i degustacions gastronòmiques  
  • Els diners recaptats es destinaran al grup Grup de Recerca Translacional en Càncer en la Infància i Adolescència de l’Hospital Vall d’Hebron

La tercera edició de la campanya solidària “Deixa’t prendre el pèl” per a la investigació del càncer infantil ha batut el record: 1.112 tiquets de serveis de barberia i perruqueria venuts i 22.046 euros nets recaptats per donar al Grup de Recerca Translacional en Càncer en la Infància i Adolescència de l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona.

 

La iniciativa del barber cambrilenc Javier Torrente va convertir diumenge el passeig Marítim de Cambrils en una gran perruqueria solidària a càrrec de 80 barbers i 10 perruqueres. La campanya està impulsada per l’Ajuntament de Cambrils, a través de l’Oficina Tècnica d’Inclusió Social i compta amb el suport de l’associació Barberos de España.

 

Els diners recaptats s’han aconseguit entre la venda de tiquets de serveis de perruqueria i barberia, marxandatge, els donatius particulars i les aportacions dels establiments col·laboradors i patrocinadors. A més, enguany l’activitat s’ha ampliat. Per una banda s’hi ha incorporat 10 perruqueres i s’ha obert al públic femení, i per l’altra, s’ha complementat amb oferta gastronòmica i un vermut electrònic, que van tenir molt d’èxit i van servir per incrementar encara més les aportacions.

 

La iniciativa va néixer el 2016 a partir del coneixement d’un cas de càncer infantil proper de l’impulsor de la campanya i té una doble finalitat. Per una banda l’objectiu és sensibilitzar a la població envers la malaltia del càncer infantil i recaptar diners per a la investigació, i, per l’altra, donar a conèixer l’ofici de la barberia que cada vegada és més reconegut.

 

La campanya ha tingut molt bona acceptació des del primer moment i ha anat creixent. En la primera edició es van fer 500 serveis de talls de cabell i barberia i es van recaptar 10.216,20 euros. En la segona, les xifres ja van augmentar fins a 800 serveis i una recaptació de 13.537.

Redacció

Share
Published by
Redacció

Recent Posts

Empresaris de Tarragona Destaca la Importància de la Formació d’un Govern Ràpid per Impulsar els Motors Econòmics Regionals

Amb les recents eleccions catalanes del 12 de maig i les pròximes eleccions europees del…

2 dies ago

Participació Activa d’EdT en les Eleccions Catalanes amb 82 Propostes Econòmiques per Tarragona

A l'aproximació de les eleccions a Catalunya, l'associació Empresaris de Tarragona ha estat particularment activa,…

2 dies ago

La CEPTA, en perill de liquidació

La patronal tarragonina té un deute acumulat de 583.000 euros. El principal deute es va…

2 setmanes ago

En el nostre imaginari: La Transformació de Tarragona en una Ciutat Verda

Com organització empresarial tenim un conjunt de dures i obligacions amb la societat que ens…

2 setmanes ago

La Setmana de la Salut de Vila-seca 2024 se centra en l’estil de vida mediterrani

Del 2 a l'11 de maig tindrà lloc la Setmana de la Salut a Vila-seca, organitzada…

3 setmanes ago

La Diputació de Tarragona aprova la compra de l’antic edifici de la seu de Caixa Tarragona

El Ple de la Diputació de Tarragona, reunit en sessió extraordinària, ha aprovat l’adquisició de…

3 setmanes ago