Èxit de públic i vendes al Barcelona Meeting Point

Pla general de gent passejant pel Barcelona Meeting Point, el 18 d'octubre de 2017 (horitzontal)

En aquesta 21a edició ha rebut 34.000 visites, un miler més que l’any passat

Redacció.- El Barcelona Meeting Point ha tancat portes aquest diumenge al migdia amb èxit de visitants i vendes. Segons un comunicat del saló immobiliari, en aquesta 21a edició, organitzada pel Consorci de la Zona Franca de Barcelona i que ha tingut lloc al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona, ha rebut 34.000 visites, un miler més que l’any passat, i un 10% dels visitants han fet una compra d’un immoble o han dit que ho farien en les pròximes setmanes amb la informació que hi ha obtingut. El president del BMP, Jordi Cornet, ha valorat positivament el certamen d’enguany, tot i la “situació excepcional”. “Hem registrat un increment de l’activitat comercial respecte a les últimes edicions”, ha detallat Cornet, que ha subratllat “la satisfacció de les empreses participants ha estat generalitzada”.
Enguany, l’aplicació de noves tecnologies ha permès fer enquestes als visitants, conèixer el nombre exacte de visitants registrats, que a la una d’aquest diumenge superava els 16.000, i crear una comunitat virtual per mantenir el contacte amb els seus expositors i visitants durant tot l’any. Per primera vegada al BMP, Invesop, una empresa d’investigació sociològica d’opinió pública, ha fet un gran nombre d’enquestes als assistents al certamen.

El president del BMP, Jordi Cornet, ha explicat que s’han “recollit un gran nombre de temes d’interès públic, com l’escassa oferta de mercat de lloguer, el problema de fer assequible l’habitatge, l’aplicació de les noves tecnologies en el sector o com afrontar la necessitat d’habitatge a les grans concentracions urbanes”. “Aquests són, sens dubte, els grans reptes de present i futur que ha d’afrontar el sector immobiliari”, ha reflexionat Cornet.