Tercera fase de ‘Bons Reus’, oberta a tothom

La regidora de Promoció de Ciutat, Montserrat Caelles, ha remarcat el treball en equip que s’ha realitzat entre el consistori i les entitats comercials de la ciutat, Unió de Botiguers i Tomb de Reus, juntament amb la Cambra de Comerç de Reus. CEDIDA

L’Ajuntament de Reus, a través de l’Agència Reus Promoció, enceta la tercera fase de la campanya Bons Reus, amb la posada en circulació de 60.000€ en bons que, adreçats a persones no empadronades a Reus. La campanya Bons Reus està inclosa al Pla de Reactivació Econòmica i Social impulsada pel consistori.

La regidora de Promoció de Ciutat, Montserrat Caelles, ha remarcat l’excel·lent acollida que ha tingut la campanya que, des de començaments de novembre s’ha rellançat per als empadronats a Reus, uns resultats positius tant pel que fa als establiments com per part dels consumidors. Caelles ha remarcat el treball en equip que s’ha realitzat entre el consistori i les entitats comercials de la ciutat, Unió de Botiguers i Tomb de Reus, juntament amb la Cambra de Comerç de Reus.

El funcionament d’aquesta nova fase és igual que les anteriors. Les persones que desitgin descarregar-se els bons podran gaudir d’un descompte de 20 euros a partir de la utilització de quatre bons.

Els bons es poden descarregar des qualsevol dispositiu mòbil o ordinador, a través de la web https://bons.reus.cat/ o bé directament al Gaudí Centre o al Punt d’Informació situat a la plaça del Prim (de dilluns a dissabtes, de 10:00 h a 14:00 h i de 16:00 h a 20:00 h; i els diumenges i festius, de 10:00 h a 14:00 h).

El calendari d’aquesta nova fase dels Bons Reus comença aquest mateix dilluns 16 de novembre i es poden descarregar bons fins al 13 de desembre (o fins a exhaurir existències). L’ús dels bons s’allarga fins al dia 27 de desembre, que serà el dia que es posa fi a la campanya.

Cal recordar que els bons tenen 15 dies de caducitat des del dia de la seva emissió, són d’ús personal i intransferibles i es requerirà presentar el DNI a l’hora de bescanviar els bons a l’establiment.

Des de l’Agència Reus Promoció es vol remarcar que malgrat la posada en curs de la campanya es tenen en compte les restriccions sanitàries decretades per la Generalitat de Catalunya per tal de fer front al risc de contagi de la COVID19 i que ara per ara afecten a la mobilitat entre els municipis durant el cap de setmana.

Les darreres dades dels Bons Reus
En aquests moments hi ha 415 establiments adherits a la campanya, però es poden continuar apuntant tots els que ho desitgin. Cal recordar que durant la segona fase es van incorporar els establiments del sector de l’alimentació.

En la segona fase s’han tornat a posar en circulació un total de 38.948 bons, que suposen 194.740 euros que l’Ajuntament de Reus invertirà en la campanya i als quals caldrà afegir-hi 60.000 euros més de la tercera fase.

Fins a aquest dilluns 16 de novembre s’han descarregat un total de 73.5422 bons dels 80.000 emesos i, per tant, en queden 6.458 de disponibles.

Pel que fa a l’impacte econòmic és en aquests moments de 1.258.095€, fet que multiplica gairebé per cinc la inversió municipal, superant les expectatives inicials, que eren  triplicar-la.

Tota la informació de la campanya es pot consultar a la web bons.reus.cat.