Nou canal de comunicació interna de ‘Botiguers de Tarragona’

Portada del primer butlletí 'Informa' de la nova etapa de Botiguers. CEDIDA

L’associació de comerciants estrena el butlletí ‘Informa’ dins de les accions del Pla de Dinamització

El Pla de Dinamització té per objectiu activar i donar serveis als comerços socis de la zona on es porti a terme la dinamització. Des de juliol de 2009, el Departament de Comerç de la Generalitat de Catalunya va reconèixer que el comerços del centre de Tarragona i els barris de la ciutat necessitaven la implicació d’una organització associativa perpoder fer accions conjuntes per activar- los.

Actualment Botiguers té socis de tota Tarragona implicats amb la tasca de millorar des de dins i des de fora el seu establiment, amb molta cura de la atenció al client i d’estar formats adequadament per donar tot el servei que són capaços de donar com empresaris.

Per aquesta raó, Botiguers de Tarragona va néixer amb la força que ens permet ser eficients i fer-nos grans, sempre al costat dels associats i amb el suport de la Generalitat, de la Diputació i l’Ajuntament de Tarragona. El projecte és el de tots els comerciants i empresaris que vulguin dinamitzar el seu comerç o la seva empresa de serveis.

La il·lusió de la Junta és “poder fer-nos grans, cada cop poder fer més accions de campanyes de dinamització, serveis d’assessorament i avantatges al comerciant, formació, i ajudar en la tramitació de subvencions o qualsevol altres que poden necessitar”.

Els avantatges
Els avantatges de la Associació “Botiguers de Tarragona” són tant per al seu
negoci com a títul individual.

• TRAMESA DEL BUTLLETÍ “INFORMA” DE BOTIGUERS DE TARRAGONA.
• ENVIAMENTDELMAGAZINDIGITALD’ECONOMIA“ACTUALTARRAGONA”.
• TARGETA DE FIDELITZACIÓ “TGNA SHOP”.
• AVANTATGES EN ELS PARKINGS MUNICIPALS DE TARRAGONA.
• DESCOMPTES EN BENZINA.
• ASSESSORAMENT EN SERVEI LABORAL, FISCAL I JURIDIC.
• AVANTATGES EN SERVEIS FINANCERS.
• SERVEI DE CATALÀ. Cartells, rètols, tiquets, etc.
• CURSOS DE FORMACIÓ PER BOTIGUERS I DEPENDENTS (informàtica, aparadorisme, embolcall, fidelització, gestió d’estocs, prevenció
de riscos, tècniques d’atenció al client, entre d’altres).
• CAMPANYES DE DINAMITZACIÓ.
• AJUT A LA TRAMITACIÓ DE SUBVENCIONS a les diferents administracions.
• PARTICIPACIÓ EN FIRES I MERCATS.

Events anuals d’interès
• NIT DEL COMERÇ DEL CAMP DE TARRAGONA.
• PREMIS DE LA GENERALITAT A ESTABLIMENTS COMERCIALS.
• PREMIS FÒRUM COMERÇ TARRAGONA. (Bianual).