Ara fabriquen unes 1.500 unitats del format de 200 ml mentre que del fresc petit -de 25 ml- se n’arriben a fer més de 5.000 a l’any. També té molta sortida una línia de productes en format més reduït. Aquesta línia es va tirar endavant arran la demanda d’alguns hotels catalans d’oferir als seus clients un lot d’acollida de qualitat. “Vam veure aquesta mancança als hotels i vam apostar per aquesta gamma en format reduït, i ho estem venent molt bé, però en allotjaments petits, no pas als grans hotels perquè no els encaixa per preu”, afirma l’empresària.
Conscients que la competència en el món de la cosmètica és ferotge, les emprenedores estan convençudes del potencial en el valor afegit dels seus productes. “La nostra arma és el producte de territori; tal com s’extreu el principi actiu que porta cada gamma, té una certificació de traçabilitat que els altres no tenen”, diu Peyri. “Per exemple, l’ingredient principal de la gamma d’oli d’oliva -aproximadament un 15%-, és oli de la cooperativa d’Ulldemolins, la primera de l’Estat en fer oli ecològic, i d’un petit molí privat de Cabacés, i això ara per ara ningú al mercat ho pot dir”, conclou.
La presidenta de la FEHT, Berta Cabré, ha insistit que incrementar l'impost de les estades…
Aquesta manifestació de protesta es fa per expressar el descontent per l'abandonament i la manca…
Entre los materiales enviados por los centros del Grupo Mimara de la demarcación de Tarragona…
Grupo Fermator va organitzar recentment el Family Day a la seva seu de Doors Movement…
Planet Youth, el model més reeixit a nivell mundial per a la prevenció de consums…
La Realting MasterCup Regatta, evento internacional de carácter lúdico-deportivo organizado desde Cambrils que reúne a…