Aena recorda que les companyies disposen de facturació de 24 hores

Foto EFE

Aena recomana als passatgers que consultin amb les aerolínies els horaris de facturació abans d’anar al Prat

ACN Barcelona .- Aena ha recomanat als passatgers que hagin d’anar a l’Aeroport de Barcelona-El Prat, que davant la previsió de vaga indefinida convocada a partir de dilluns, consultin amb la seva aerolínia els horaris de facturació per “evitar esperes innecessàries”. Aquests dies, a causa de les aturades dels vigilants de seguretat de l’empresa Eulen, moltes persones arriben a l’aeroport diverses hores abans per no perdre el vol però, sovint, no poden facturar perquè els taulells de les seves companyies estan tancats. A través d’un comunicat difós aquest divendres, l’operador aeroportuari ha recordat que hi ha aerolínies que disposen de serveis de facturació de 24 hores, com Iberia, Air Nostrum, British Airways, Vueling, Lufthansa, Swissair, Air Europa, Air France i KLM, a la T1; i Ryanair, Norwegian i Easyjet, a la T2.
A més, Aena disposa d’un servei telefónic d’informació (913 210 000 i 902 404 704) operatiu durant les 24 horas per fer consultes sobre els vols, els horaris d’obertura dels taulells de facturació de les diferents companyies i els serveis.

Els usuaris també poden realitzar les consultes sobre horaris de vols de sortida i arribada i de les terminals en les quals operen les diferents companyies a la pàgina web www.aena.es.