La Regidoria de Serveis Generals, a través del Departament de Qualitat, està desenvolupant un projecte de recollida de l’opinió i el grau de satisfacció de les persones sobre els serveis prestats, en les diferents dependències municipals. Aquesta recollida – que es ve fent des de l’any 2016- es realitza a través d’enquestes voluntàries adaptades en funció del servei municipal prestat que pretenen prendre el pols a la qualitat del servei. Segons el Regidor delegat de Serveis Generals, Jesús Barragán “l’anàlisi de l’opinió dels usuaris dels serveis és clau en l’àmbit de la presa de decisions”.
En aquesta campanya, les enquestes es posen a disposició dels interessats a través de dispositius mòbils instal·lats en les oficines d’informació del Patronat de Turisme ubicades en la Plaça Europa i al Xalet Torremar, per tal d’avaluar l’atenció rebuda pels usuaris. Les enquestes estan disponibles en sis idiomes, i la campanya es mantindrà durant tota la temporada estival.
L’anàlisi d’aquesta informació, segons el President del Patronat de Turisme, Benet Presas, permetrà detectar punts de millora del servei, i configurar el servei en funció de les expectatives dels interessats.
La presidenta de la FEHT, Berta Cabré, ha insistit que incrementar l'impost de les estades…
Aquesta manifestació de protesta es fa per expressar el descontent per l'abandonament i la manca…
Entre los materiales enviados por los centros del Grupo Mimara de la demarcación de Tarragona…
Grupo Fermator va organitzar recentment el Family Day a la seva seu de Doors Movement…
Planet Youth, el model més reeixit a nivell mundial per a la prevenció de consums…
La Realting MasterCup Regatta, evento internacional de carácter lúdico-deportivo organizado desde Cambrils que reúne a…