Categories: Noticies de Turisme

PortAventura World presenta la nova marca hotelera Ponient Hotels

Amb aquest llançament la companyia impulsa el nou enfocament hoteler estratègic centrat en la gestió d’allotjaments fora del resort

El resort PortAventura World, reconegut internacionalment pels seus parcs i hotels temàtics, presenta una nova marca d’hotels vacacionals i d’oci familiar que recull la selecció d’hotels sota gestió fora dels límits del resortPonient Hotels by PortAventura World té un clar enfocament en el turisme de sol i platja conjuntament amb l’entreteniment del resort de PortAventura World i compta actualment amb tres allotjaments: l’Hotel Ponient Vila Centric, a Vila-seca; l’Hotel Ponient Dorada Palace i l’Hotel Ponient Piràmide, tots dos a Salou.

L’objectiu de la nova marca és oferir als visitants de la Costa Daurada una experiència excepcional, combinant la diversió dels parcs temàtics amb el fet de gaudir d’unes vacances en família o parella. En aquest sentit, les estades inclouen les entrades de 1, 2 o 3 dies i trasllats gratuïts als parcs, a més de descomptes addicionals en els productes de PortAventura World.

L’elecció del nom “Ponient” té una clara referència al punt cardinal “Ponent” detalla David García, director general de PortAventura World, perquè “volem oferir als nostres clients l’experiència vacacional més completa d'”Occident” i que les famílies i parelles que ens visitin gaudeixin d’unes vacances al més pur estil mediterrani”. “La clau de Ponient Hotels és, no només estar molt a prop del resort, sinó també de platges de sorra fina i altres atraccions turístiques de la zona, així com d’enclavaments i infraestructures fonamentals d’entrada al turisme a Espanya i concretament a la Costa Daurada“, ha destacat.

Amb Ponient Hotels by PortAventura World, l’empresa pretén ajudar a millorar l’atractiu de l’oferta hotelera de la zona utilitzant el seu coneixement i capacitats de desenvolupament pròpies, per actualitzar els hotels incorporats, seguint els criteris ESG del resort, i captar un segment de turista de més qualitat.

Amb aquesta estratègia de diversificació de negoci, l’empresa preveu duplicar el nombre d’habitacions gestionades en els propers anys arribant a les 6.000. Per ara, l’empresa compta amb un total de nou allotjaments de 4 i 5 estrelles i més de 3.000 habitacions.

Redacció

Share
Published by
Redacció

Recent Posts

La CEPTA, en perill de liquidació

La patronal tarragonina té un deute acumulat de 583.000 euros. El principal deute es va…

5 dies ago

La Setmana de la Salut de Vila-seca 2024 se centra en l’estil de vida mediterrani

Del 2 a l'11 de maig tindrà lloc la Setmana de la Salut a Vila-seca, organitzada…

2 setmanes ago

La Diputació de Tarragona aprova la compra de l’antic edifici de la seu de Caixa Tarragona

El Ple de la Diputació de Tarragona, reunit en sessió extraordinària, ha aprovat l’adquisició de…

2 setmanes ago

Tarragona i el Síndrome de les Finestres Trencades: Com la Falta d’Autoestima Crida a l’Acció

Tarragona, una ciutat amb un ric patrimoni històric i una ubicació privilegiada al Mediterrani, es…

1 mes ago

Las máquinas ya trabajan en los terrenos del proyecto de Lotte Energy Materials

Las máquinas ya están trabajando en la preparación de los terrenos para iniciar en las próximas…

1 mes ago

Reus acollirà dues proves dels IV Premis Gastronòmics Josep Lladonosa

Reus serà escenari de dues proves dels Premis Gastronòmics Josep Lladonosa, un dels esdeveniments més…

1 mes ago