El Saló Internacional de la Logística va tancar ahir la 19ena edició després de tres dies d’intensa activitat comercial
El Port de Tarragona ha complert els objectius comercials marcats en aquest saló: promocionar la terminal intermodal ‘La Boella’, així com potenciar el desenvolupament de la terminal de contenidors. Una altra infraestructura clau per al Port és la Zona d’Activitats Logístiques, que complementarà l’oferta de serveis intermodals i aportarà valor afegit al Port i al territori.
El Port de Tarragona aposta per la intermodalitat
El Port de Tarragona centra els seus esforços en una estratègia intermodal per continuar al capdavant del sector logístic. En aquest sentit, en els últims anys ha destinat inversions contínues que han permès el creixement de l’activitat, i convertir-se en un port encara més competitiu, eficient i amb l’objectiu de satisfer als seus clients.
Darrerament s’ha completat la xarxa ferroviària interna, fet que situa al Port de Tarragona com un dels primers ports d’Espanya amb més quilòmetres per a trens dintre de les seves instal·lacions, amb 10,3 km de xarxa ferroviària interna d’ample UIC i 46,3 km. d’ample ibèric.
L’àrea de serveis logístics del Port de Tarragona és un valor afegit diferencial, doncs en un radi de pocs quilòmetres hi ha un nucli format per la terminal de contenidors del Port de Tarragona, el Punt d’Inspecció Fronterera, l’escàner de contenidors, la terminal intermodal ‘La Boella’ i la propera Zona d’Activitats Logístiques.;