Parc Central estrena aplicació mòbil

El centre comercial posa en marxa una APP que millorarà la comunicació
amb els clients, informant-los de les últimes novetats i amb descomptes i
promocions exclusives

 

 

Redacció.- El centre comercial Parc Central segueix apostant per la transformació digital i posa en marxa una aplicació mòbil per informar de les activitats i novetats del Centre als seus clients i així garantir una millor comunicació amb ells i una millor experiència de visita i de compra.

Aquesta nova eina, tant per a sistemes Android com iOS, ofereix notícies sobre
el Centre Comercial com ara esdeveniments, ofertes i promocions, activitats del Club infantil, així com el catàleg de botigues i restaurants, un mapa interactiu del Centre i la Cartellera del cinema, entre moltes altres funcionalitats.

“Mitjançant aquesta nova aplicació podrem augmentar la satisfacció del nostre client i la seva experiència amb Parc Central tant si es troba al mateix centre o fora d’ell, ja que podrà accedir a informació com ofertes, esdeveniments, concursos… en tot moment i a més, personalitzada, és a dir, d’acord a les seves preferències i necessitats”, explica Miguel Ángel González, gerent de Parc Central. L’APP permet, mitjançant un sistema d’alerta a l’smartphone, informar els clients directament sobre les últimes novetats i ordenades temporalment. Les més noves van primer, fomentant així el caràcter immediat de l’aplicació. També s’està treballant perquè l’usuari registrat entri a formar part d’un programa de fidelització i disposi d’una Targeta VIP amb la qual accedir a descomptes i ofertes exclusives.

“La nostra missió a Parc Central és crear experiències i, sobretot, que aquestes s’adaptin a les necessitats i els desitjos dels nostres clients. Per això, el camí que seguim és la millora contínua. Aquesta eina és un pas més cap a la seva satisfacció i respon a la nostra ferma voluntat de guiar-lo, acompanyar-lo i que tingui sempre a mà tota la informació que necessiti sobre el Centre i les seves marques d’una manera fàcil, còmoda i intuïtiva, i en una era tan digitalitzada”, afegeix el gerent de
Parc Central.

Múltiples avantatges i utilitats també per als operadors

Aquesta aplicació mòbil, basada en la més moderna tecnologia, també
serà de gran utilitat per als més de 120 operadors que conformen Parc
Central. Una de les seves principals utilitats és que mitjançant aquesta eina
podran conèixer els hàbits i gustos de cada client. Una informació crucial
que permetrà als comerciants segmentar i comunicar-se amb el seu
públic objectiu i, per tant, accedir a un usuari interessat en els seus productes i/o serveis a qui podran oferir-li una oferta d’acord a les seves necessitats i preferències.

A més, podran utilitzar la plataforma com a canal personal i directe per anunciar el llançament de nous productes, penjar promocions, enviar invitacions per a esdeveniments… “En definitiva, una aplicació mòbil que és tot avantatges en els processos de venda, comunicació i gestió de la marca i que es traduirà en la fidelització dels clients, en la captació de nous i, conseqüentment, en un increment de vendes”, conclou González.