Per completar-lo, 1.000 bosses de patates xips Frit Ravich i marxandatge dels nostres patrocinadors. Els diners recollits formaran part d’una donació a la Fundació Niemann-Pick. Després de Campclar, Feel Vermut es traslladarà a la zona del Mercat Central del Tarragona (Plaça Corsini), en data per determinar, al barri del Serrallo el 30 de juny per Sant Pere, i a una àrea de platja, previsiblement La Mòra, en juliol.
Com novetat, en col·laboració amb el grup Cappuccino, es realitzarà una promoció a la primavera amb un touroperador de Brasil per tal de fer arribar aquesta tradició tan mediterrània al públic brasileny i es convidarà a un grup de turistes a fer un vermut amb l’explicació del sentit d’aquest acte social tan arrelat. A més a més, Feel Vermut està ultimant el disseny d’una activitat dirigida al mercat emergent dels creueristes. D’altra banda, es treballa en la creació d’una ruta permanent ‘FEEL VERMUT’ -amb una vintena de locals- creada especialment com a actiu gastronòmic-turístic.
De cara a aquest 2018 s’han dissenyat dos esdeveniments Feel Vermut més gran del mòn per entre 1.000 i 2.000 persones (Campclar y Plaça Corsini), amb el ja famós got de 2,50 metres d’alçada i 1,25 d’ample, i dos esdeveniments Feel Vermut populars per unes 500 persones. Tot i que el format és més reduït, no faltaran el vermut, les patates, tallers, jocs infantils, regals, djs i actuació musical. “Nosaltres no promocionem l’alcohol; proposem un consum responsable, que es controla exhaustivament, al voltant d’un costum típic de Tarragona que estimula el contacte humà i les relacions socials; es tracta d’una festa que se centra en el tradicional acte social, gairebé ritual, de fer el vermut que alguns hem mamat des de la infància, i en el qual gaudeixen grans i petits”, explica el coordinador Xavi Romeu.
Com sempre, Feel Vermut organitza la festa més solidaria. En les cinc edicions celebrades fins a la data, Feel Vermut ha lliurat prop de 22.000 euros a entitats benèfiques. Cada un dels esdeveniments previstos es realitza en benefici d’una ONG diferent, en aquesta ocasió a favor de la Fundació Niemann-Pick per la investigació d’aquesta malaltia rara. Una altra de les escollides és Tàrraco Salut, entitat sense ànim de lucre creada per donar millor qualitat socio-afectiva als malalts i a la seva família amb acompanyament a l’hospital i als centres sociosanitaris.
Feel Vermut és una marca que es crea l’any 2012 per potenciar el fet social de “fer el vermut”, una tradició popular arrelada a la nostra ciutat. S’han fet, doncs, durant cinc anys de forma ininterrompuda esdeveniments multitudinaris i de petit format amb la complicitat dels bars i de la Administració de la ciutat de Tarragona i els barris.
La presidenta de la FEHT, Berta Cabré, ha insistit que incrementar l'impost de les estades…
Aquesta manifestació de protesta es fa per expressar el descontent per l'abandonament i la manca…
Entre los materiales enviados por los centros del Grupo Mimara de la demarcación de Tarragona…
Grupo Fermator va organitzar recentment el Family Day a la seva seu de Doors Movement…
Planet Youth, el model més reeixit a nivell mundial per a la prevenció de consums…
La Realting MasterCup Regatta, evento internacional de carácter lúdico-deportivo organizado desde Cambrils que reúne a…