El director general del club, Lluís Fàbregas, i el director de màrqueting, Jose Maria Andreu Solé, van presentar la Marca Nàstic davant un grup d’empresaris del país a l’auditori de l’edifici Roosevelt House. LaLiga, mitjançant el seu delegat a Xangai, va acompanyar al Gimnàstic de Tarragona en aquesta conferència.
Els dos representats del club, després de fer una explicació sobre les característiques més destacades de la ciutat de Tarragona i el territori, van repassar detalladament la història de l’entitat, la seva gestió, el Club Empresa, l’àrea de Social Media i el futbol formatiu amb la intenció de continuar el vincle amb el holding empresarial del país asiàtic.
La presència del Nàstic a la Xina va servir també per visitar a dues importants escoles de Xangai, a qui se´ls va presentar el model del club i el treball en el futbol de base.
En l’últim tram de lliga 2017-2018, el Nàstic va signar un acord de patrocini amb la companyia Influence Chain, que va permetre visualitzar la marca xinesa a la part posterior de la indumentària oficial de joc. Influence Chain és una plataforma de Social Media que utilitza la tecnologia innovadora del Blockchain per a promoure la seva presència al mercat.
Amb la participació en aquesta jornada de futbol i economia i la visita a les dues escoles de Xangai, el Gimnàstic de Tarragona continua en el desenvolupament de la implantació de la Marca Nàstic a nivell internacional.
La presidenta de la FEHT, Berta Cabré, ha insistit que incrementar l'impost de les estades…
Aquesta manifestació de protesta es fa per expressar el descontent per l'abandonament i la manca…
Entre los materiales enviados por los centros del Grupo Mimara de la demarcación de Tarragona…
Grupo Fermator va organitzar recentment el Family Day a la seva seu de Doors Movement…
Planet Youth, el model més reeixit a nivell mundial per a la prevenció de consums…
La Realting MasterCup Regatta, evento internacional de carácter lúdico-deportivo organizado desde Cambrils que reúne a…