Categories: Noticies de Societat

La comunicació en clau interna centra la nova edició del Seminari Marca Ciutat

La consellera de Turisme, Inma Rodríguez, va presentar el seminari ‘Marca Ciutat 2017’, que Tarragona acollirà els dies 20 i 21 d’octubre el Centre Tarraconense El Seminari.

Redacció- El Marca Ciutat, que arriba a la seva 8ª edició, és el seminari de referència citymarketing de Catalunya, i per quarta vegada consecutiva se celebra a la nostra ciutat. Enguany se centrarà en “La marca en clau interna: el paper de la marca per generar sentiment de pertinença entre els ciutadans”. Aquesta edició anirà dedicada al paper de la marca d’una ciutat com a mecanisme capaç de generar i vertebrar un sentiment de pertinença i d’orgull cap a les pròpies localitats.

La consellera de Turisme va explicar: “Un eix cabdal de tota estratègia de creació i posicionament de marca d’una ciutat són els seus propis habitants, que han de ser i sentir-se partícips i prescriptors dels atributs d’aquesta marca. En aquest sentit, la comunicació i el treball en clau interna és imprescindible”. I va afegir “els estudis realitzats a partir del projecte Marca Ciutat de Tarragona ens diuen que els tarragonins estem enamorats de la nostra ciutat, però que l’hem de ‘saber vendre’ més i millor. Treballar i enfortir la marca Tarragona genera en els ciutadans un sentiment d’autoestima i de pertinença molt positiu, i és quelcom imprescindible per projectar-la exitosament a l’exterior. És un benefici per a tota la ciutat”.

El seminari Marca Ciutat està especialitzat en la creació de la marca de ciutats, i té com a objectiu exposar les noves tendències del màrqueting i la comunicació estratègica per ajudar les ciutats i les destinacions a posicionar-se en un entorn competitiu. La trobada s’ha consolidat com una cita imprescindible per a responsables de turisme, promoció econòmica, comunicació i màrqueting.

Destacats especialistes en màrqueting, comunicació, urbanisme, etc. com Martin Boisen, geògraf i consultor en placebranding, i Toni Puig, professor de màrqueting públic a ESADE, exposaran les eines més útils per maximitzar i treure profit dels valors singulars de cada ciutat i posicionar-la en la xarxa global de ciutats. Durant les jornades també es presentaran les experiències de ciutats que han treballat per millorar el posicionament de la seva marca de ciutat. Entre els que hi participaran, hi haurà l’alcalde de Lloret de Mar, Jaume Dulsat que exposarà “Repensa Lloret. O com redefinir la marca de la mà dels ciutadans”, la regidora de Comunicació i Educació de l’Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres, Anna Sosa; la directora de comunicació de l’Ajuntament de Viladecans, Marina Jarque; i el gerent del Patronat de Turisme de Tarragona, Ángel Arenas, que analitzarà el procés de la marca Tarragona.

Redacció

Share
Published by
Redacció

Recent Posts

El teixit turístic de Tarragona, contra l’augment de l’impost de les estades turístiques

La presidenta de la FEHT, Berta Cabré, ha insistit que incrementar l'impost de les estades…

2 setmanes ago

Les urbanitzacions del Catllar tallaran la carretera en protesta per la manca d’inversió municipal

Aquesta manifestació de protesta es fa per expressar el descontent per l'abandonament i la manca…

2 setmanes ago

El Grupo Mimara envía a Valencia material para las personas mayores y personal de emergencias

Entre los materiales enviados por los centros del Grupo Mimara de la demarcación de Tarragona…

3 setmanes ago

Grup Fermator celebra el Family Day a la seva planta de Falset

Grupo Fermator va organitzar recentment el Family Day a la seva seu de Doors Movement…

3 setmanes ago

Neix Planet Youth Espanya, amb seu a Tarragona

Planet Youth, el model més reeixit a nivell mundial per a la prevenció de consums…

1 mes ago

La 8ª Realting Mastercup Regatta 2024 llega a Barcelona tras la estela de la Copa América

La Realting MasterCup Regatta, evento internacional de carácter lúdico-deportivo organizado desde Cambrils que reúne a…

1 mes ago