En aquest context, el subgovernador del Banc d’Espanya considera “clara” la necessitat de millorar l’educació financera i d’impulsar el desenvolupament de les competències digitals de la ciutadania. “Han de formar part essencial de la formació personal des d’una edat molt primerenca”.
També ha indicat que les noves tecnologies introdueixen “reptes addicionals” per al sector bancar a l’hora de “cuidar la relació amb el client”. I això, al seu parer, perquè “modifiquen les exigències” dels consumidors, que ara busquen una interacció “flexible, immediata, personalitzada, a qualsevol lloc i a qualsevol hora”.
Una altra conseqüència, segons Alonso, és que “redueixen” les barreres d’entrada al negoci, ja que “ja no semblen necessàries les extenses xarxes de sucursals per a la captació i manteniment de clients que caracteritzaven l’operativa bancària tradicional”.
La presidenta de la FEHT, Berta Cabré, ha insistit que incrementar l'impost de les estades…
Aquesta manifestació de protesta es fa per expressar el descontent per l'abandonament i la manca…
Entre los materiales enviados por los centros del Grupo Mimara de la demarcación de Tarragona…
Grupo Fermator va organitzar recentment el Family Day a la seva seu de Doors Movement…
Planet Youth, el model més reeixit a nivell mundial per a la prevenció de consums…
La Realting MasterCup Regatta, evento internacional de carácter lúdico-deportivo organizado desde Cambrils que reúne a…