L’objectiu general del projecte és promoure i posar en valor els vins i la gastronomia del territori com a motor del desenvolupament de promoció del producte de proximitat i de cohesió social. Alhora, pretén donar a conèixer els valors que incorporen el vi i la gastronomia de proximitat com a producte fresc de qualitat, sostenible, vinculat a l’alimentació saludable i a la dieta mediterrània, atès per professionals experts en aquests productes, espai d’encontre i de transmissió de la cultura culinària.
El món gastronòmic hi serà representat mitjançant espais de tast de tapes elaborades amb productes típics del país, exemple directe de l’ús dels productes de la cuina, generant així també relacions entre els professionals vitivinícoles i de la restauració.
Amb l’objectiu d’apropar la ciutadania al coneixement de l’ús dels productes vitivinícoles i la gastronomia es comptarà també amb espais d’activitats oberts al públic amb un programa que ocupi les franges principals de la mostra.
La presidenta de la FEHT, Berta Cabré, ha insistit que incrementar l'impost de les estades…
Aquesta manifestació de protesta es fa per expressar el descontent per l'abandonament i la manca…
Entre los materiales enviados por los centros del Grupo Mimara de la demarcación de Tarragona…
Grupo Fermator va organitzar recentment el Family Day a la seva seu de Doors Movement…
Planet Youth, el model més reeixit a nivell mundial per a la prevenció de consums…
La Realting MasterCup Regatta, evento internacional de carácter lúdico-deportivo organizado desde Cambrils que reúne a…