Tarragona, present a la World Travel Market de Londres

La ciutat ha estat representada del 6 al 8 de novembre a la fira turística més important del món de la mà del Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d’Espanya i el Patronat de Turisme de la Diputació

 

Redacció.- Del 6 al 8 de novembre, Tarragona ha estat present a la World Travel Market de Londres, la fira del sector turístic més important del món, de la mà del Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d’Espanya (GCPHE) i el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. Gràcies a la presència en aquest esdeveniment, coordinada pel Patronat Municipal de Turisme de Tarragona, la ciutat ha tingut oportunitat d’impactar en el mercat britànic, un dels mercats emissors amb més pes a la ciutat.

Feina conjunta amb el Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat

Des del Patronat Municipal de Turisme de Tarragona es destaca la importància i els fruits que s’estan recollint gràcies a la pertinença al GCPHE, ja que permet arribar a mercats que, quedarien lluny de l’abast de les accions promocionals que es poden dur a terme a nivell individual, gràcies a la participació en les fires més importants del món i també a la realització de famtrips i presstrips amb touroperadors, periodistes i influencers als quals seria també molt difícil atraure.

El GCPHE es va presentar en el tradicional sopar organitzat pel Grup Sud, al qual assisteixen els representants dels més destacats operadors turístics i premsa especialitzada acreditada en la WTM. En la presentació es va destacar el conjunt de ciutats excepcionals que conformen el Grup, i que converteixen Espanya en el tercer país del món, després d’Itàlia i Xina, amb major nombre de béns inscrits a la Llista del Patrimoni Mundial de la UNESCO, amb un total de 46. Les 15 ciutats espanyoles formen, des de 1993, una associació sense ànim de lucre dirigida a protegir i promocionar el patrimoni, un dels seus objectius principals és la promoció turística conjunta als països més importants del món, per presentar al sector professional i al públic aquest producte cultural diferenciat. El Patronat de Turisme de Tarragona és l’ens encarregat de la ciutat en coordinar i participar en l’estratègia de promoció del Grup.

 

Redacció

Share
Published by
Redacció

Recent Posts

La CEPTA, en perill de liquidació

La patronal tarragonina té un deute acumulat de 583.000 euros. El principal deute es va…

1 dia ago

La Setmana de la Salut de Vila-seca 2024 se centra en l’estil de vida mediterrani

Del 2 a l'11 de maig tindrà lloc la Setmana de la Salut a Vila-seca, organitzada…

1 setmana ago

La Diputació de Tarragona aprova la compra de l’antic edifici de la seu de Caixa Tarragona

El Ple de la Diputació de Tarragona, reunit en sessió extraordinària, ha aprovat l’adquisició de…

1 setmana ago

Tarragona i el Síndrome de les Finestres Trencades: Com la Falta d’Autoestima Crida a l’Acció

Tarragona, una ciutat amb un ric patrimoni històric i una ubicació privilegiada al Mediterrani, es…

1 mes ago

Las máquinas ya trabajan en los terrenos del proyecto de Lotte Energy Materials

Las máquinas ya están trabajando en la preparación de los terrenos para iniciar en las próximas…

1 mes ago

Reus acollirà dues proves dels IV Premis Gastronòmics Josep Lladonosa

Reus serà escenari de dues proves dels Premis Gastronòmics Josep Lladonosa, un dels esdeveniments més…

1 mes ago