Tarragona, present a la World Travel Market de Londres

La ciutat ha estat representada del 6 al 8 de novembre a la fira turística més important del món de la mà del Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d’Espanya i el Patronat de Turisme de la Diputació

 

Redacció.- Del 6 al 8 de novembre, Tarragona ha estat present a la World Travel Market de Londres, la fira del sector turístic més important del món, de la mà del Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat d’Espanya (GCPHE) i el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. Gràcies a la presència en aquest esdeveniment, coordinada pel Patronat Municipal de Turisme de Tarragona, la ciutat ha tingut oportunitat d’impactar en el mercat britànic, un dels mercats emissors amb més pes a la ciutat.

Feina conjunta amb el Grup de Ciutats Patrimoni de la Humanitat

Des del Patronat Municipal de Turisme de Tarragona es destaca la importància i els fruits que s’estan recollint gràcies a la pertinença al GCPHE, ja que permet arribar a mercats que, quedarien lluny de l’abast de les accions promocionals que es poden dur a terme a nivell individual, gràcies a la participació en les fires més importants del món i també a la realització de famtrips i presstrips amb touroperadors, periodistes i influencers als quals seria també molt difícil atraure.

El GCPHE es va presentar en el tradicional sopar organitzat pel Grup Sud, al qual assisteixen els representants dels més destacats operadors turístics i premsa especialitzada acreditada en la WTM. En la presentació es va destacar el conjunt de ciutats excepcionals que conformen el Grup, i que converteixen Espanya en el tercer país del món, després d’Itàlia i Xina, amb major nombre de béns inscrits a la Llista del Patrimoni Mundial de la UNESCO, amb un total de 46. Les 15 ciutats espanyoles formen, des de 1993, una associació sense ànim de lucre dirigida a protegir i promocionar el patrimoni, un dels seus objectius principals és la promoció turística conjunta als països més importants del món, per presentar al sector professional i al públic aquest producte cultural diferenciat. El Patronat de Turisme de Tarragona és l’ens encarregat de la ciutat en coordinar i participar en l’estratègia de promoció del Grup.