Tarragona acull per 4a vegada consecutiva el seminari Marca Ciutat

La trobada de màrqueting turístic de referència a Catalunya es farà els dies 20 i 21 d’octubre i estarà dedicada a la marca en clau interna

Els dies 21 i 21 d’octubre el Centre Tarraconense El Seminari acollirà la 8a edició del seminari Marca Ciutat (la quarta consecutiva a la ciutat), les jornades de referència a Catalunya en la matèria, consolidades ja com una cita imprescindible per a professionals de la gestió de destinacions turístiques, promoció econòmica i citymarketing.

En aquesta nova edició, impulsada pel Patronat Municipal de Turisme, la temàtica principal de les ponències, les experiències i els tallers serà la marca en clau interna. Per tractar el tema, el seminari comptarà amb la presència de destacats especialistes nacionals i internacionals, com ara Martin Boisen, vicepresident de The International Place Branding Association, o Florian Kaefer, vicepresident de The Place Brand Observer. Les ponències del divendres 20 d’octubre aniran sobre com s’ha de treballar la marca perquè ajudi a cohesionar el municipi o destinació i a augmentar-ne l’orgull i sentiment de pertinença, mentre que el dissabte 21 estarà centrat en el relat de ciutat.

La tinent d’alcalde de Turisme i Estratègies de Ciutat, Inmaculada Rodríguez, destaca la importància que Tarragona aculli per quart cop consecutiu “un dels pocs congressos dedicats específicament al citymarketing que existeixen a Catalunya i Espanya” i reafirmi d’aquesta manera, no només un posicionament com a ciutat de congressos, sinó també com a “ciutat que aposta decididament per acollir esdeveniments que promoguin la intel·ligència i el coneixement al voltant de les noves tendències en la gestió de destinacions turístiques”. Per la seva banda, el director del seminari Marca Ciutat, Pau Canaleta, ha assegurat que “aquesta 8a edició té tots els ingredients per convertir-se en la millor de totes, tant per l’eix temàtic com pels ponents que s’estan confirmant”.