La cadena Mere, que molts la comparen a Lidl i Aldi, treballa amb poc personal, grans proveïdors i pot arribar a oferir preus per sota del 10% o 20% respecte als seus competidors. La seva estratègia de venda està basada en el «hard discount» (gran descompte), i no serà estrany veure un local amb passadissos estrets, on l’estètica que quedi en un segon terme.
Mere és la denominació comercial de l’operador rus de hard discount Svetofor, fundada en 2009 per a la seva expansió a Europa Occidental. Es tracta de supermercats de preus baixos en els quals els seus punts de venda no disposen de prestatgeries, taulells, ni dependents. Tot l’assortiment es comercialitza des de palets o caixes, en un concepte de venda conegut com ‘no-frills’ (‘sense floritures) el que suposa que els seus preus siguin més competitius que els de la competència directa, segons la cadena. La major part de l’assortiment correspon a productes d’alimentació, encara que també inclou oferta de basar i senar food.
Del 2 a l'11 de maig tindrà lloc la Setmana de la Salut a Vila-seca, organitzada…
El Ple de la Diputació de Tarragona, reunit en sessió extraordinària, ha aprovat l’adquisició de…
Tarragona, una ciutat amb un ric patrimoni històric i una ubicació privilegiada al Mediterrani, es…
Las máquinas ya están trabajando en la preparación de los terrenos para iniciar en las próximas…
Reus serà escenari de dues proves dels Premis Gastronòmics Josep Lladonosa, un dels esdeveniments més…
Un total de 31 treballs periodístics sobre temes de salut i drets socials (dependència, serveis…