En aquest context, el subgovernador del Banc d’Espanya considera “clara” la necessitat de millorar l’educació financera i d’impulsar el desenvolupament de les competències digitals de la ciutadania. “Han de formar part essencial de la formació personal des d’una edat molt primerenca”.
També ha indicat que les noves tecnologies introdueixen “reptes addicionals” per al sector bancar a l’hora de “cuidar la relació amb el client”. I això, al seu parer, perquè “modifiquen les exigències” dels consumidors, que ara busquen una interacció “flexible, immediata, personalitzada, a qualsevol lloc i a qualsevol hora”.
Una altra conseqüència, segons Alonso, és que “redueixen” les barreres d’entrada al negoci, ja que “ja no semblen necessàries les extenses xarxes de sucursals per a la captació i manteniment de clients que caracteritzaven l’operativa bancària tradicional”.
Del 2 a l'11 de maig tindrà lloc la Setmana de la Salut a Vila-seca, organitzada…
El Ple de la Diputació de Tarragona, reunit en sessió extraordinària, ha aprovat l’adquisició de…
Tarragona, una ciutat amb un ric patrimoni històric i una ubicació privilegiada al Mediterrani, es…
Las máquinas ya están trabajando en la preparación de los terrenos para iniciar en las próximas…
Reus serà escenari de dues proves dels Premis Gastronòmics Josep Lladonosa, un dels esdeveniments més…
Un total de 31 treballs periodístics sobre temes de salut i drets socials (dependència, serveis…