La pròxima setmana arribaran a la ciutat prop d’un centenar de membres de l’equip del ‘talent show’
El Patronat Municipal de Turisme de Tarragona ha treballat durant els darrers vuit mesos de la mà de Shine Iberia, productora de Masterchef Celebrity, per organitzar el rodatge a Tarragona d’una de les proves d’exteriors d’aquest programa líder d’audiència a Espanya.
Aquesta oportunitat s’emmarca en el compromís que RTVE ha adoptat per a la cobertura mediàtica i la promoció de la ciutat abans, durant i després dels XVIII Jocs Mediterranis.
Un equip de prop de cent persones es traslladarà a la nostra ciutat durant quatre dies per l’enregistrament d’un dels programes de la tercera edició de la versió Celebrity, que s’emetrà durant la tardor. Catorze participants, entre els quals s’inclouen personatges com Santiago Segura, Paz Vega, Mario Vaquerizo, Boris Izaguirre, Ona Carbonell, Dafne Fernández, Maria Castro, entre d’altres, cuinaran a Tarragona per a vuitanta persones diversos plats amb productes del territori i seran jutjats per Pepe Rodríguez, Samanta Vallejo–Nágera i Jordi Cruz, el mediàtic jurat del programa presentat per Eva González.
Les localitzacions escollides han estat l’Amfiteatre, on es gravarà la presentació dels plats, i la platja de Tamarit, on es realitzarà el cuinat i se servirà als convidats. La tinent d’alcalde de Turisme de l’Ajuntament de Tarragona, Inmaculada Rodríguez, afirma que “d’aquesta manera pretenem mostrar els dos elements cabdals de la promoció turística de Tarragona: la riquesa cultural de l’única ciutat Patrimoni de la Humanitat de Catalunya, amb l’Amfiteatre romà com a icona, i la nostra essència mediterrània, representada per una de les platges de la nostra costa que ha acollit altres destacats rodatges”. A banda de l’enregistrament de la prova, presentació i veredicte, a l’inici del programa s’emetrà un reportatge turístic de qualitat sobre la ciutat, que serà un gran valor de promoció de Tarragona.
Masterchef Celebrity compta amb una audiència mitjana de tres milions d’espectadors i s’emet setmanalment en horari de màxima audiència. Inmaculada Rodríguez explica: “tenir Masterchef a la nostra ciutat i gestionar aquest projecte des de la Tarragona Film Office ha suposat un gran esforç de tot l’equip de Tarragona Turisme. Estem molt satisfets perquè el retorn i l’impacte promocional està garantit i potencia les accions que estem emprenent per donar a Tarragona la visibilitat i notorietat que mereix”.
Els primers contactes amb la productora per portar a Tarragona el talent show culinari es van iniciar el passat mes de novembre, i l’acord es va concretar durant la celebració de FITUR el mes de febrer a Madrid. Aquests dies s’estan enllestint aspectes de logística i de direcció artística, i s’està atenent a les necessitats d’última hora que requereixen aquest tipus de produccions.