Sobre el fet que hagi estat Hard Rock la única empresa que hagi presentat candidatura, Granados ha estat clar. “Era el meu favorit”, ha assegurat, tot detallant que dóna un valor afegit important perquè és una marca reconeguda a nivell internacional. A més, l’alcalde de Salou també ha destacat que es faci amb la col·laboració de PortAventura World perquè garanteix el model turístic que s’ha impulsat i que ha portat fins al territori a Ferrari i Circ du Soleil.
La satisfacció també l’ha expressat l’alcalde de Vila-seca, Josep Poblet, assegurant que ha estat la “millor notícia” que es podia produir, el fet que Hard Rock controlés totalment el projecte. “Aquesta empresa inversora de cultura occidental americana s’adequa molt més al nostre perfil que no les empreses orientals”, ha assegurat en declaracions a l’ACN.
Poblet ha assegurat que l’aposta de Hard Rock, juntament amb PortAventura World, Ferrari i Circ du Soleil, generarà una destinació “absolutament imbatible”. A més, ha recordat que crearà nous llocs de treball però que ho fa “tocant de peus a terra, no com antigues inversions que s’havien anunciat”. “No estem davant d’un miratge, és un resultat d’un concurs públic, tenim un pla director que s’ha gestionat amb molt de diàleg, i ara tenim una empresa que fa confiança a aquest model. Estic molt content”, ha afegit.
El també president de la Diputació de Tarragona ha assegurat que sempre havia tingut la “intuïció” que PortAventura havia de tenir un pont amb l’operador del CRT. “Cal una col·laboració estreta en el desenvolupament d’un model que serà de prestigi”, ha afegit.
Per la seva banda, l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, s’ha mostrat satisfet per l’anuncia Hard Rock construirà el centre turístic integral del CRT. “La solvència de l’operador que desenvoluparà el projecte en garanteix la solidesa i ara hem de treballar plegats per aprofitar totes les oportunitats que se’ns presenten”, ha subratllat. Ballesteros ha recordat la implicació de la ciutat de Tarragona amb el projecte des del primer moment quan era conegut com BCN World.
L’anunci fet públic aquest divendres consolida la demarcació de Tarragona com la “destinació turística més important del Mediterrani amb una oferta múltiple i per a tothom”.
Posicionar el territori a nivell mundial
També ha valorat la proposta des del territori, el delegat del Govern a Tarragona, Òscar Peris, que ha assegurat que Hard Rock “encaixa perfectament” amb l’actual activitat que hi ha a la zona. “Complementarem l’oferta turística i ens permetrà desestacionalitzar la temporada i cobrir més llocs de treball, a més de posicionar-nos a nivell mundial com a referent en l’àmbit turístic”, ha afegit.
El delegat ha explicat que el 10 de juliol es coneixerà el detall del projecte que també es farà en fases.
La presidenta de la FEHT, Berta Cabré, ha insistit que incrementar l'impost de les estades…
Aquesta manifestació de protesta es fa per expressar el descontent per l'abandonament i la manca…
Entre los materiales enviados por los centros del Grupo Mimara de la demarcación de Tarragona…
Grupo Fermator va organitzar recentment el Family Day a la seva seu de Doors Movement…
Planet Youth, el model més reeixit a nivell mundial per a la prevenció de consums…
La Realting MasterCup Regatta, evento internacional de carácter lúdico-deportivo organizado desde Cambrils que reúne a…