El Patronat de Turisme de Salou ha posat en marxa una campanya de recollida i anàlisi de l’opinió dels usuaris del servei d’informació turística.
La Regidoria de Serveis Generals, a través del Departament de Qualitat, està desenvolupant un projecte de recollida de l’opinió i el grau de satisfacció de les persones sobre els serveis prestats, en les diferents dependències municipals. Aquesta recollida – que es ve fent des de l’any 2016- es realitza a través d’enquestes voluntàries adaptades en funció del servei municipal prestat que pretenen prendre el pols a la qualitat del servei. Segons el Regidor delegat de Serveis Generals, Jesús Barragán “l’anàlisi de l’opinió dels usuaris dels serveis és clau en l’àmbit de la presa de decisions”.
En aquesta campanya, les enquestes es posen a disposició dels interessats a través de dispositius mòbils instal·lats en les oficines d’informació del Patronat de Turisme ubicades en la Plaça Europa i al Xalet Torremar, per tal d’avaluar l’atenció rebuda pels usuaris. Les enquestes estan disponibles en sis idiomes, i la campanya es mantindrà durant tota la temporada estival.
L’anàlisi d’aquesta informació, segons el President del Patronat de Turisme, Benet Presas, permetrà detectar punts de millora del servei, i configurar el servei en funció de les expectatives dels interessats.