El grup hoteler renova la filosofia dels seus hotels per a donar la millor acollida als seus hostes després de la quarantena.
Barcelona, 21 de maig de 2020 – El grup hoteler Royal Hotels Barcelona obrirà els seus hotels pròximament, i ho farà amb un nou projecte que vol donar resposta a la situació que es planteja després de la pandèmia per coronavirus. Easy Life by Royal Hotels dóna nom a aquesta nova filosofia empresarial que es construeix sobre tres pilars: seguretat, tranquil·litat i diversió. Tot per a donar la millor acollida als clients, creant experiències adaptades a cada motiu de viatge. A més, vol potenciar la marca Barcelona i el turisme a la ciutat, a través de sinergies amb empreses de l’entorn per a potenciar l’economia sostenible i el Km0.
“Durant aquests dos mesos, hem estat treballant per a donar resposta a la nova etapa que se’ns planteja als nostres hotels. Easy Life sorgeix de la il·lusió perquè l’hoste torni a gaudir de la seva estada, ara que li és encara més necessari tenir un temps de desconnexió. Per això, hem creat experiències especials per a cada tipus de client i ofertes en serveis, a més de nous protocols de seguretat. Tot preparat perquè l’hoste només hagi de preocupar-se de gaudir”, explica Àlex Puig, director general de Royal Hotels Barcelona. Un projecte que no sols engloba el client, sinó també el seu equip humà, el qual ha estat format en matèria de protecció i noves formes d’activitat a l’hotel, i marques de Barcelona amb les quals col·labora. “En aquests moments difícils, creiem que la col·laboració entre marques és una gran manera d’incentivar la recuperació, així com de donar un millor servei”. Les mascaretes de l’equip humà estan confeccionades per la dissenyadora catalana Miriam Ponsa, els hostes gaudiran d’un gintonic de benvinguda de Gin L’Arbre, ginebra de l’empresa familiar catalana Teichenné, i la històrica perfumeria de Barcelona, Perfumerías Regia, dotarà els hotels amb els seus perfums, a l’espera que s’afegeixin altres marques.
Els dos hotels del grup, Royal Passeig de Gràcia i Royal Ramblas, han implementat les màximes mesures de protecció i higiene, adaptades a l’excepcional situació actual, per a garantir la seguretat dels seus hostes. Així mateix, s’ha tancat un acord de col·laboració amb Quironsalud per a donar servei d’assistència mèdica 24/7 a tots els hostes que ho necessitin. Aquest consisteix en la disponibilitat d’un telèfon d’urgències gratuït als hotels amb servei multilingüe en tot moment, i l’assistència en ambulància, en cas de ser necessari per a ser traslladat al centre mèdic Teknon. Els clients seran informats de tots aquests serveis a través dels canals del grup. A més, s’ha incorporat la desinfecció certificada de totes les seues instal·lacions, la formació de l’equip humà en prevenció i detecció de malalties, la disponibilitat de material de protecció per a tots els clients i la realització del check in/out mitjançant aplicació mòbil.
El grup ja va llançar fa unes setmanes la campanya per al retrobament de parelles d’enamorats ‘Ni a casa teva ni en la meva’, i pròximament ho farà amb ‘Valents’, una oferta especial per a professionals que han exercit un treball essencial durant la quarantena; ‘Forever Young’, per a majors de 60 anys; ‘Easy Business’, enfocada a viatges de negocis; i altres dues campanyes, una per a les famílies ‘Family Matters’ i una altra per als millenials ‘Rebels’. Per a la presentació del projecte s’ha realitzat un vídeo musical amb la veu del cantant Joan Tena i la cançó Color Esperanza, en el qual participa l’equip humà de Royal Hotels Barcelona, així com diferents rostres coneguts. Enllaç al vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=QXX8LFyg-qs
Royal Hotels Barcelona és una cadena hotelera que compta amb dos hotels de quatre estrelles en ple centre de la Ciutat Comtal, Royal Passeig de Gràcia i Royal Ramblas. Tots dos estan situats prop dels principals punts d’interès turístic de Barcelona, a més d’oferir el millor equipament i un servei atent i eficaç per als seus hostes.