La Fundació Smart Mediterranean City ha presentat el vídeo oficial dels Jocs Mediterranis, ‘Preparats per fer història’, que combina els diferents aspectes de la vida tarragonina.
Superació personal, amor a la ciutat, esforç i solidaritat. Segons la Fundació, tots aquests són valors que inspira el nou espot promocional dels Jocs Mediterranis ‘Ready to make history’ o ‘Preparats per fer història’, “l’esdeveniment esportiu de l’any farà història més enllà dels límits de la nostra ciutat, i serà gràcies a la dedicació de tots els esportistes i habitants del territori que el construeixen i el construiran aquest juny”.
La protagonista, una noia jove, que com la deessa Atenes, agraeix els fruits que li dóna la seva terra; el nen, un clam a la innocència i a l’esperit emprenedor de l’home, sempre en consonància amb la natura però evolucionant tecnològicament a un ritme trepidant.
“La ciutat és un personatge més de l’espot, oferint un espai de trobada, acollidora i amable, tal com ho és una Smart City. Tarragona és la llar de tothom que l’accepti, que creix amb la llavor que hi deixa cada una de les persones que hi passa. És la fúria antiga del gladiador i l’evocació al passat del fum blanc a l’Amfiteatre, però també és cada una de les persones que fan créixer al llegat, cada esportista que no es rendeix i cada equip que porta el seu escut amb orgull”, explican des de la Fundació Smart.