Categories: Noticies de Turisme

PortAventura World presenta la nova marca hotelera Ponient Hotels

Amb aquest llançament la companyia impulsa el nou enfocament hoteler estratègic centrat en la gestió d’allotjaments fora del resort

El resort PortAventura World, reconegut internacionalment pels seus parcs i hotels temàtics, presenta una nova marca d’hotels vacacionals i d’oci familiar que recull la selecció d’hotels sota gestió fora dels límits del resortPonient Hotels by PortAventura World té un clar enfocament en el turisme de sol i platja conjuntament amb l’entreteniment del resort de PortAventura World i compta actualment amb tres allotjaments: l’Hotel Ponient Vila Centric, a Vila-seca; l’Hotel Ponient Dorada Palace i l’Hotel Ponient Piràmide, tots dos a Salou.

L’objectiu de la nova marca és oferir als visitants de la Costa Daurada una experiència excepcional, combinant la diversió dels parcs temàtics amb el fet de gaudir d’unes vacances en família o parella. En aquest sentit, les estades inclouen les entrades de 1, 2 o 3 dies i trasllats gratuïts als parcs, a més de descomptes addicionals en els productes de PortAventura World.

L’elecció del nom “Ponient” té una clara referència al punt cardinal “Ponent” detalla David García, director general de PortAventura World, perquè “volem oferir als nostres clients l’experiència vacacional més completa d'”Occident” i que les famílies i parelles que ens visitin gaudeixin d’unes vacances al més pur estil mediterrani”. “La clau de Ponient Hotels és, no només estar molt a prop del resort, sinó també de platges de sorra fina i altres atraccions turístiques de la zona, així com d’enclavaments i infraestructures fonamentals d’entrada al turisme a Espanya i concretament a la Costa Daurada“, ha destacat.

Amb Ponient Hotels by PortAventura World, l’empresa pretén ajudar a millorar l’atractiu de l’oferta hotelera de la zona utilitzant el seu coneixement i capacitats de desenvolupament pròpies, per actualitzar els hotels incorporats, seguint els criteris ESG del resort, i captar un segment de turista de més qualitat.

Amb aquesta estratègia de diversificació de negoci, l’empresa preveu duplicar el nombre d’habitacions gestionades en els propers anys arribant a les 6.000. Per ara, l’empresa compta amb un total de nou allotjaments de 4 i 5 estrelles i més de 3.000 habitacions.

Redacció

Share
Published by
Redacció

Recent Posts

El teixit turístic de Tarragona, contra l’augment de l’impost de les estades turístiques

La presidenta de la FEHT, Berta Cabré, ha insistit que incrementar l'impost de les estades…

1 setmana ago

Les urbanitzacions del Catllar tallaran la carretera en protesta per la manca d’inversió municipal

Aquesta manifestació de protesta es fa per expressar el descontent per l'abandonament i la manca…

1 setmana ago

El Grupo Mimara envía a Valencia material para las personas mayores y personal de emergencias

Entre los materiales enviados por los centros del Grupo Mimara de la demarcación de Tarragona…

2 setmanes ago

Grup Fermator celebra el Family Day a la seva planta de Falset

Grupo Fermator va organitzar recentment el Family Day a la seva seu de Doors Movement…

2 setmanes ago

Neix Planet Youth Espanya, amb seu a Tarragona

Planet Youth, el model més reeixit a nivell mundial per a la prevenció de consums…

4 setmanes ago

La 8ª Realting Mastercup Regatta 2024 llega a Barcelona tras la estela de la Copa América

La Realting MasterCup Regatta, evento internacional de carácter lúdico-deportivo organizado desde Cambrils que reúne a…

4 setmanes ago