Prop de 100 representants del sector es van reunir a la Casa Joan Miret per compartir experiències i impressions de la temporada turística i analitzar les perspectives del 2018
Redacció.- Al voltant de 100 persones del sector turístic de Tarragona es van congregar aquest dijous a la Casa Joan Miret en un networking organitzat pel Patronat Municipal de Turisme de Tarragona (PMTT). La sessió va servir per perquè representants dels càmpings, apartaments i ‘hostels’, restaurants, comerç, guies turístics i gestors turístics i culturals de tots els àmbits poguessin compartir experiències i impressions de la temporada 2017 i analitzar les perspectives de cara a la temporada 2018.
La jornada va començar amb els parlaments de la presidenta del PMTT i consellera de Turisme, Inma Rodríguez, del president de l’Associació de Càmpings de Tarragona, Agustí Peyra, i del president de l’Associació d’Apartaments i Hostels de Tarragona, Íñigo Rosell. Rodríguez va parlar de la necessitat de mostrar “unitat i múscul per part d’un sector importantíssim per a la ciutat i que no sempre ha estat percebut com el gran motor econòmic i de creació de llocs de treball que és”. Per la seva banda, Rosell i Peyra van agrair al PMTT l’organització de l’esdeveniment, tot subratllant la importància d’aquest tipus d’encontres com a punts d’intercanvi d’idees. Ambdós van destacar, a més, les potencialitats de Tarragona per continuar creixent i assolir “el nivell que li correspon”.
Acabats els parlaments, es va donar pas a la interacció i l’intercanvi d’impressions i idees entre els assistents, que van coincidir a definir com a molt bona la temporada turística i van mostrar-se esperançats perquè l’any 2018 confirmi la tendència positiva. Tots els assistents van coincidir també en la necessitat que accions com aquesta es repeteixin en el futur.