Categories: Noticies de Smartcity

Més de 300 assistents al Marketing TECH, punt de trobada del màrqueting digital al territori

La segona edició de l’esdeveniment, organitzat per Techma Business School, -primera escola de negocis de la demarcació-, posa el focus en la relació entre les marques i els consumidors

Més de 300 persones entre inscrits, ponents, patrocinadors i membres de l’organització han pres part a la segona edició del Marketing TECH, una iniciativa de Techma Business School que s’ha celebrat al Tecnoparc de Reus i que en el seu segon any es consolida com a l’espai de debat, intercanvi de coneixements i networking al voltant d’aquest àmbit professional.

La jornada ha permès analitzar el context actual en el que les empreses i les marques competeixen per captar l’atenció dels consumidors cap als seus productes o serveis. Amb el repte de conèixer detalladament les motivacions, preferències i inquietuds dels consumidors, un objectiu que, tal com han coincidit els ponents del Marketing TECH, és particularment complex en un entorn canviant i marcat per la saturació de missatges, un context on ser rellevant és cada cop més difícil. Comptar amb una estratègia clara, un propòsit creïble i definir bé el tipus de target al que es dirigeix la marca són algunes de les receptes per a l’èxit que s’han pogut escoltar a les diverses conferències. 

Ponents com Xevi Fernández Taberner, vicepresident de HP Global Head of Channel Workplace, David Espluga, fundador de l’agència Espluga + associates o Sagraria Rico, directora de Transformació de Bimbo, han estat alguns dels reclams d’aquesta segona edició del Marketing TECH. Un cartell que també ha comptat amb Laura Io Presti, IT Talent Manager de CapGemini; Guillermo Font, Marketing Director a FMCG and Consumer Health; Francesc Cruces, vicepresident d’Octagon Marketing; Marian Casas, cap de BA Health a T-Systems.

Redacció

Share
Published by
Redacció

Recent Posts

La Setmana de la Salut de Vila-seca 2024 se centra en l’estil de vida mediterrani

Del 2 a l'11 de maig tindrà lloc la Setmana de la Salut a Vila-seca, organitzada…

3 dies ago

La Diputació de Tarragona aprova la compra de l’antic edifici de la seu de Caixa Tarragona

El Ple de la Diputació de Tarragona, reunit en sessió extraordinària, ha aprovat l’adquisició de…

3 dies ago

Tarragona i el Síndrome de les Finestres Trencades: Com la Falta d’Autoestima Crida a l’Acció

Tarragona, una ciutat amb un ric patrimoni històric i una ubicació privilegiada al Mediterrani, es…

3 setmanes ago

Las máquinas ya trabajan en los terrenos del proyecto de Lotte Energy Materials

Las máquinas ya están trabajando en la preparación de los terrenos para iniciar en las próximas…

4 setmanes ago

Reus acollirà dues proves dels IV Premis Gastronòmics Josep Lladonosa

Reus serà escenari de dues proves dels Premis Gastronòmics Josep Lladonosa, un dels esdeveniments més…

1 mes ago

Finalistes del I Premi de Periodisme Salut i Drets Socials

Un total de 31 treballs periodístics sobre temes de salut i drets socials (dependència,  serveis…

1 mes ago