Categories: Noticies d'Oci

La primera edició del “Mercat de Nit” tanca amb més de 10.000 tastos servits i 25.000 assistents

La iniciativa va tenir un gran impacte econòmic tant pels paradistes que hi van participar com pels negocis dels voltants del Mercat Central

  • La gran acollida per part dels assistents va sorprendre les expectatives de l’organització que es compromet a prendre nota dels aspectes de millora de cara a la segona edició

La primera edició del “Mercat de Nit”, emmarcada en el programa de festes de Santa Tecla 2018, es va saldar amb un èxit absolut de participació després de registrar un total de 25.000 assistents durant les quatre hores que va durar la jornada. Avui s’han reunit per fer balanç de l’activitat, la presidenta d’Espimsa i tinenta d’alcalde de Comerç, Elvira Ferrando, la presidenta de l’Associació de Venedors del Mercat, Montse Bertran, juntament amb diferents paradistes. 

La presidenta d’Espimsa ha remarcat el gran èxit tant en l’afluència de públic com en la qualitat de les propostes gastronòmiques i ha agraït la feina de venedors, personal del Mercat i Espimsa, així com de totes les persones que van assistir-hi. En el mateix sentit, s’ha pronunciat Monserrat Bertran presidenta de l’AVMC, afegint que ja estan treballant en la fórmula i proposta de la propera edició.  

Els 15 paradistes que van participar en la iniciativa van servir més de 10.000 tastos, amb una mitjana de preu del tast de 3’5 euros, arribant a les 4.000 consumicions de begudes. El gran èxit de públic de la nit de tastos al Mercat va tenir un gran impacte econòmic, no només pels paradistes, sinó també pels negocis dels voltants del Mercat Central que es van veure beneficiats per l’alta afluència de públic a les instal·lacions de l’edifici modernista. La gran acollida d’aquesta primera edició per part del públic va sorprendre fins i tot les previsions de l’organització que, de cara a una segona edició, treballarà per arrodonir alguns punt de l’esdeveniment. 

Cal recordar que el “Mercat de Nit” es va concebre i executar seguint els criteris de qualitat i servei de proximitat que regeixen la filosofia del Mercat. Des de l’organització s’agraeix la comprensió i empatia per part dels clients cap als paradistes, malgrat els inevitables temps d’espera degut a l’alta concentració de clients. 

D’altra banda, des de l’organització es vol fer un agraïment explícit a tots els que van fer possible la iniciativa:

Organitza: Mercat Central, Ajuntament de Tarragona i ESPIMSA

Proveïdors: Cooperativa Combinats, Òptim Serveis Integrals, Prosegur, Rambla Management, BOU Impressions, Energy for you, Tac12, David Oliete, Edu Polo, Improproductions, Casa Gay, Madacsa

Agraïments: Coca Cola, Makro, Adernats Vins i Caves, Clos Montblanc, ALBET I NOYA

Dj’s: Joan Reig, Octavi Lobo i Mònica Belno.

Redacció

Share
Published by
Redacció

Recent Posts

La Setmana de la Salut de Vila-seca 2024 se centra en l’estil de vida mediterrani

Del 2 a l'11 de maig tindrà lloc la Setmana de la Salut a Vila-seca, organitzada…

5 dies ago

La Diputació de Tarragona aprova la compra de l’antic edifici de la seu de Caixa Tarragona

El Ple de la Diputació de Tarragona, reunit en sessió extraordinària, ha aprovat l’adquisició de…

5 dies ago

Tarragona i el Síndrome de les Finestres Trencades: Com la Falta d’Autoestima Crida a l’Acció

Tarragona, una ciutat amb un ric patrimoni històric i una ubicació privilegiada al Mediterrani, es…

4 setmanes ago

Las máquinas ya trabajan en los terrenos del proyecto de Lotte Energy Materials

Las máquinas ya están trabajando en la preparación de los terrenos para iniciar en las próximas…

4 setmanes ago

Reus acollirà dues proves dels IV Premis Gastronòmics Josep Lladonosa

Reus serà escenari de dues proves dels Premis Gastronòmics Josep Lladonosa, un dels esdeveniments més…

1 mes ago

Finalistes del I Premi de Periodisme Salut i Drets Socials

Un total de 31 treballs periodístics sobre temes de salut i drets socials (dependència,  serveis…

1 mes ago