Categories: Noticies d'Oci

La primera edició del “Mercat de Nit” tanca amb més de 10.000 tastos servits i 25.000 assistents

La iniciativa va tenir un gran impacte econòmic tant pels paradistes que hi van participar com pels negocis dels voltants del Mercat Central

  • La gran acollida per part dels assistents va sorprendre les expectatives de l’organització que es compromet a prendre nota dels aspectes de millora de cara a la segona edició

La primera edició del “Mercat de Nit”, emmarcada en el programa de festes de Santa Tecla 2018, es va saldar amb un èxit absolut de participació després de registrar un total de 25.000 assistents durant les quatre hores que va durar la jornada. Avui s’han reunit per fer balanç de l’activitat, la presidenta d’Espimsa i tinenta d’alcalde de Comerç, Elvira Ferrando, la presidenta de l’Associació de Venedors del Mercat, Montse Bertran, juntament amb diferents paradistes. 

La presidenta d’Espimsa ha remarcat el gran èxit tant en l’afluència de públic com en la qualitat de les propostes gastronòmiques i ha agraït la feina de venedors, personal del Mercat i Espimsa, així com de totes les persones que van assistir-hi. En el mateix sentit, s’ha pronunciat Monserrat Bertran presidenta de l’AVMC, afegint que ja estan treballant en la fórmula i proposta de la propera edició.  

Els 15 paradistes que van participar en la iniciativa van servir més de 10.000 tastos, amb una mitjana de preu del tast de 3’5 euros, arribant a les 4.000 consumicions de begudes. El gran èxit de públic de la nit de tastos al Mercat va tenir un gran impacte econòmic, no només pels paradistes, sinó també pels negocis dels voltants del Mercat Central que es van veure beneficiats per l’alta afluència de públic a les instal·lacions de l’edifici modernista. La gran acollida d’aquesta primera edició per part del públic va sorprendre fins i tot les previsions de l’organització que, de cara a una segona edició, treballarà per arrodonir alguns punt de l’esdeveniment. 

Cal recordar que el “Mercat de Nit” es va concebre i executar seguint els criteris de qualitat i servei de proximitat que regeixen la filosofia del Mercat. Des de l’organització s’agraeix la comprensió i empatia per part dels clients cap als paradistes, malgrat els inevitables temps d’espera degut a l’alta concentració de clients. 

D’altra banda, des de l’organització es vol fer un agraïment explícit a tots els que van fer possible la iniciativa:

Organitza: Mercat Central, Ajuntament de Tarragona i ESPIMSA

Proveïdors: Cooperativa Combinats, Òptim Serveis Integrals, Prosegur, Rambla Management, BOU Impressions, Energy for you, Tac12, David Oliete, Edu Polo, Improproductions, Casa Gay, Madacsa

Agraïments: Coca Cola, Makro, Adernats Vins i Caves, Clos Montblanc, ALBET I NOYA

Dj’s: Joan Reig, Octavi Lobo i Mònica Belno.

Redacció

Share
Published by
Redacció

Recent Posts

El teixit turístic de Tarragona, contra l’augment de l’impost de les estades turístiques

La presidenta de la FEHT, Berta Cabré, ha insistit que incrementar l'impost de les estades…

2 setmanes ago

Les urbanitzacions del Catllar tallaran la carretera en protesta per la manca d’inversió municipal

Aquesta manifestació de protesta es fa per expressar el descontent per l'abandonament i la manca…

2 setmanes ago

El Grupo Mimara envía a Valencia material para las personas mayores y personal de emergencias

Entre los materiales enviados por los centros del Grupo Mimara de la demarcación de Tarragona…

3 setmanes ago

Grup Fermator celebra el Family Day a la seva planta de Falset

Grupo Fermator va organitzar recentment el Family Day a la seva seu de Doors Movement…

3 setmanes ago

Neix Planet Youth Espanya, amb seu a Tarragona

Planet Youth, el model més reeixit a nivell mundial per a la prevenció de consums…

1 mes ago

La 8ª Realting Mastercup Regatta 2024 llega a Barcelona tras la estela de la Copa América

La Realting MasterCup Regatta, evento internacional de carácter lúdico-deportivo organizado desde Cambrils que reúne a…

1 mes ago