Aquest workshop ha aplegat 34 empreses catalanes i 26 operadors internacionals procedents de 10 dels principals mercats de turisme emissors europeus per a Catalunya. La trobada ha concertat més de 400 entrevistes durant tot el dia d’avui, que permetran que les empreses catalanes puguin vendre directament als operadors la seva oferta.
Prèviament, els operadors, procedents de França, Itàlia, Regne Unit, Suècia, Finlàndia, Irlanda, Alemanya, Països Baixos, Bèlgica i de la resta de l’Estat, han pogut conèixer el territori. Distribuïts en 3 viatges de familiarització han visitat les destinacions turístiques Paisatges de Barcelona, Pirineus, Terres de Lleida, Terres de l’Ebre i Costa Daurada.
El director general de Turisme, Octavi Bono, i el president del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Martí Carnicer, han estat els encarregats d’inaugurar aquesta jornada de comercialització a primera hora del matí.
Amb les recents eleccions catalanes del 12 de maig i les pròximes eleccions europees del…
A l'aproximació de les eleccions a Catalunya, l'associació Empresaris de Tarragona ha estat particularment activa,…
La patronal tarragonina té un deute acumulat de 583.000 euros. El principal deute es va…
Com organització empresarial tenim un conjunt de dures i obligacions amb la societat que ens…
Del 2 a l'11 de maig tindrà lloc la Setmana de la Salut a Vila-seca, organitzada…
El Ple de la Diputació de Tarragona, reunit en sessió extraordinària, ha aprovat l’adquisició de…