Categories: Noticies d'Economia

La Fira Centre Comercial tanca l’estiu amb un notable increment d’afluència de públic

Més de 660.000 persones han passat per La Fira Centre Comercial durant els mesos de juliol i agost, una dada molt positiva que significa un increment molt destacable respecte el mateix període de l’any passat.

  • El mes de juliol es va registrar un increment de visitants del 2,4% però la xifra més positiva havia d’arribar a l’agost que es va tancar amb un11,2% de creixement respecte el mateix mes de l’any passat.

El del 2017 va ser un estiu tràgic pels atemptats del 17 d’agost a Barcelona i Cambrils que van fer davallar les afluències a tots els centres comercials i àrees de comerç de Catalunya a partir del fatídic dia. El fet que s’hagi tornat a la normalitat, sumat la campanya realitzada per La Fira Centre Comercial per difondre l’activitat i serveis d’aquest espai, a través de la presència a les platges de la Costa Daurada, l’aeroport de Reus, hotels i càmpings de diferents municipis, ha ajudat molt a l’augment de l’afluència a l’agost.

Si parlem de les procedències dels visitants estrangers a La Fira Centre Comercial, un 42% són russos, un 24% arriben de França, un 12% són procedents d’Holanda i després, en menor percentatge, són ciutadans belgues, anglesos i irlandesos. La majoria dels turistes que han fet les seves compres a La Fira Centre Comercial aquest estiu era el primer cop que venien però cal destacar que un 30% dels clients holandesos, un 30% dels alemanys o el 12% dels clients russos repetien visita i ja coneixien el Centre Comercial. De mitjana, el dimarts és el dia de la setmana de més afluència i el tram horari coincideix amb les hores d’abans i després de dinar ja que va de les 10h del matí a les 15h de la tarda.

Pel que fa al turisme nacional que aquest estiu ha fet la seva visita i les seves compres a La Fira Centre Comercial, un 32% eren procedents de Barcelona, un 14% de Lleida i un 6% de Madrid. Saragossa, València i l’àrea de Navarra i Biscaia són altres parts de l’estat on viuen els qui arriben a aquest Centre Comercial. El grau de fidelització és alt ja que un 65% dels clients nacionals han fet la seva primera visita mentre l’altre 35% ja coneixien l’espai i han tornat.

Tots els visitants de La Fira, Centre Comercial gestionat per Merlin Properties, han tingut al seu abast les últimes tendències en moda, calçat, complements, perfumeria, objectes de la llar, noves tecnologies i esports; a més de gaudir de la seva bona oferta de restauració i oci.

Redacció

Share
Published by
Redacció
Tags: la FiraReus

Recent Posts

Empresaris de Tarragona Destaca la Importància de la Formació d’un Govern Ràpid per Impulsar els Motors Econòmics Regionals

Amb les recents eleccions catalanes del 12 de maig i les pròximes eleccions europees del…

3 dies ago

Participació Activa d’EdT en les Eleccions Catalanes amb 82 Propostes Econòmiques per Tarragona

A l'aproximació de les eleccions a Catalunya, l'associació Empresaris de Tarragona ha estat particularment activa,…

4 dies ago

La CEPTA, en perill de liquidació

La patronal tarragonina té un deute acumulat de 583.000 euros. El principal deute es va…

2 setmanes ago

En el nostre imaginari: La Transformació de Tarragona en una Ciutat Verda

Com organització empresarial tenim un conjunt de dures i obligacions amb la societat que ens…

2 setmanes ago

La Setmana de la Salut de Vila-seca 2024 se centra en l’estil de vida mediterrani

Del 2 a l'11 de maig tindrà lloc la Setmana de la Salut a Vila-seca, organitzada…

3 setmanes ago

La Diputació de Tarragona aprova la compra de l’antic edifici de la seu de Caixa Tarragona

El Ple de la Diputació de Tarragona, reunit en sessió extraordinària, ha aprovat l’adquisició de…

3 setmanes ago