En aquesta edició s’han comprat més de 6.800 títols diferents i el 69,5% dels exemplars s’han venut en català. Les cadenes de llibreries han venut el 46,2% dels exemplars; les llibreries especialitzades, el 7%, i la resta de llibreries independents, el 46,9%. A més, un total de 439 editorials han comercialitzat el seus títols entre els infants de Catalunya.
Per territoris, la vegueria de la Catalunya Central ha estat la que ha tingut més participants, amb el 44,8% dels infants censats. La segueixen Lleida, amb el 41,91%; Barcelona, amb el 39,2%; l’Alt Pirineu i Aran, amb el 38,8%; Girona, amb el 36,7%; el Camp de Tarragona, amb el 35,9%, i les Terres de l’Ebre, amb el 34,4%.
La presidenta de la FEHT, Berta Cabré, ha insistit que incrementar l'impost de les estades…
Aquesta manifestació de protesta es fa per expressar el descontent per l'abandonament i la manca…
Entre los materiales enviados por los centros del Grupo Mimara de la demarcación de Tarragona…
Grupo Fermator va organitzar recentment el Family Day a la seva seu de Doors Movement…
Planet Youth, el model més reeixit a nivell mundial per a la prevenció de consums…
La Realting MasterCup Regatta, evento internacional de carácter lúdico-deportivo organizado desde Cambrils que reúne a…