La campanya es basa en el concepte de què ara és el moment de moure’s per Catalunya i gaudir d’ella amb els cinc sentits i que, l’enoturisme, és una molt bona opció per viure del paisatge, el vins i la gastronomia del país.
La campanya “Catalunya és casa teva” té les emocions com a protagonistes clau. Durant el confinament, una de les coses que més s’ha trobat a faltar és precisament poder sentit de prop: olorar, tastar, escoltar, veure, etc. Després d’aquest parèntesi, podrem tornar a experimentar de veritat, podrem tornar a sentir, viure i gaudir de racons, aromes i plaers que trobem en espais propers al nostre. I Catalunya compta amb vinyes i cellers a tot el territori, i, amb frases suggerents, la campanya busca convidar als turistes a gaudir de l’enoturisme.
També s’ha activat una pàgina web sobre enoturisme a la web de la campanya global de promoció turística, amb informació i suggerències enoturístiques per fer a Catalunya: https://escasateva.catalunya.com/experiencia/percebre-les-aromes-de-vins-que-perduren-a-la-memoria/
Podeu descarregar l’espot aquí: https://we.tl/t-m1svZj60cdO al You Tube: https://youtu.be/bGlZchkDyxY
També ens podeu seguir a través de facebook.com/agricultura.cat i twitter.com/agriculturacat.
La presidenta de la FEHT, Berta Cabré, ha insistit que incrementar l'impost de les estades…
Aquesta manifestació de protesta es fa per expressar el descontent per l'abandonament i la manca…
Entre los materiales enviados por los centros del Grupo Mimara de la demarcación de Tarragona…
Grupo Fermator va organitzar recentment el Family Day a la seva seu de Doors Movement…
Planet Youth, el model més reeixit a nivell mundial per a la prevenció de consums…
La Realting MasterCup Regatta, evento internacional de carácter lúdico-deportivo organizado desde Cambrils que reúne a…