Amb les obertures arribarà a la vintena de punts de venda físics a finals de 2023 i seguirà obrint nous mercats a través del seu ecommerce
A més de la de Tarragona, les primeres obertures confirmades de l’any seran a Barcelona, Granada i Palma
Freshly Cosmetics acaba de fer set anys i en aquest temps ha connectat a més d’1,3 milions de Freshly Fans de 36 països d’Europa, Amèrica i Àsia. Després d’un 2022 de consolidació, amb una facturació similar a la de 2021 (45 M€), encara 2023 amb la idea d’anar un pas més enllà, amb una expansió a tots els nivells. L’empresa se centrarà especialment en una estratègia d’expansió en retail en el territori nacional, però també online a escala internacional. I tot això posant al centre la raó de ser de Freshly: crear una marca per als amants de la salut, la sostenibilitat i l’amor pel nostre entorn.
La companyia nativa digital i sostenible preveu obrir una dotzena de Freshly Stores repartides pel territori nacional per arribar a la vintena de punts de venda físics propis a finals de 2023. I una de les primeres de l’any serà al Centre Comercial Parc Central de Tarragona. A més, obrirà a Barcelona,Granada i Palma. La Store de Barcelona, la tercera a la ciutat, obrirà al centre comercial Westfield La Maquinista; la botiga de Granada serà al carrer Recogidas; mentre que la Freshly Store Palma se situarà al carrer Sant Miquel de la capital balear. L’equip de Retail de Freshly seguirà treballant per poder anunciar noves localitzacions d’obertures en territori nacional en els pròxims mesos.
Els puntals d’aquesta expansió seran els mateixos que han portat a la companyia a ser una de les empreses de cosmètica natural més reconegudes a Europa: sostenibilitat, fórmules efectives i innovadores i la millora continua gràcies al feedback dels Freshly Fans. L’equip d’onze bioquímics, biotecnòlegs i enginyers químics seguirà treballant per desenvolupar productes naturals que ofereixin solucions reals a les persones, escoltant-les en tot moment per saber les seves necessitats i inquietuds.
Per a Miquel Antolín, cofundador i CEO de la companyia, “2023 serà un any apassionant”. “El 2022 ens vam centrar en la consolidació de la companyia després de dos anys de creixement exponencial passant de 12 a 45 milions d’euros”. “Ha estat un any ple d’aprenentatges i estem molt contents amb els resultats que hem aconseguit. Hem après molt i hem estat molt més eficients, sens dubte això ens ha ajudat a assentar les bases per al futur”.
“De cara a 2023 ens hem proposat un objectiu clar: l’expansió”. “Volem créixer a tots els nivells, especialment a retail i internacional, sense perdre l’essència del que ens ha portat fins aquí”. “Després de l’obertura a Reus i de com ens van rebre els Freshly Fans de la zona, ens fa molta il·lusió poder obrir a Tarragona”. “Volem seguir mantenint als nostres clients al centre, perquè sabem que no hauríem arribat fins aquí sense el seu suport incondicional”. “Tenim moltes ganes de mostrar als nostres Freshly Fans de tot el món el que Freshly Cosmetics els pot aportar”, conclou Antolín.
Freshly Cosmetics va obrir cinc Freshly Stores el 2022 —Reus, Barcelona, Sevilla, Gijón i Pamplona— i va inaugurar el seu nou centre logístic de més de 14.000 m² a Gandesa. Amb l’objectiu de l’expansió, la companyia de cosmètica natural preveu sumar 70 persones al Freshly Team, repartides entre els equips de les Freshly Stores, a les seves oficines centrals de Reus i al seu centre logístic de Gandesa. El procés de selecció per a la Freshly Store Tarragona començarà en els pròxims dies.