Per completar-lo, 1.000 bosses de patates xips Frit Ravich i marxandatge dels nostres patrocinadors. Els diners recollits formaran part d’una donació a la Fundació Niemann-Pick. Després de Campclar, Feel Vermut es traslladarà a la zona del Mercat Central del Tarragona (Plaça Corsini), en data per determinar, al barri del Serrallo el 30 de juny per Sant Pere, i a una àrea de platja, previsiblement La Mòra, en juliol.
Com novetat, en col·laboració amb el grup Cappuccino, es realitzarà una promoció a la primavera amb un touroperador de Brasil per tal de fer arribar aquesta tradició tan mediterrània al públic brasileny i es convidarà a un grup de turistes a fer un vermut amb l’explicació del sentit d’aquest acte social tan arrelat. A més a més, Feel Vermut està ultimant el disseny d’una activitat dirigida al mercat emergent dels creueristes. D’altra banda, es treballa en la creació d’una ruta permanent ‘FEEL VERMUT’ -amb una vintena de locals- creada especialment com a actiu gastronòmic-turístic.
De cara a aquest 2018 s’han dissenyat dos esdeveniments Feel Vermut més gran del mòn per entre 1.000 i 2.000 persones (Campclar y Plaça Corsini), amb el ja famós got de 2,50 metres d’alçada i 1,25 d’ample, i dos esdeveniments Feel Vermut populars per unes 500 persones. Tot i que el format és més reduït, no faltaran el vermut, les patates, tallers, jocs infantils, regals, djs i actuació musical. “Nosaltres no promocionem l’alcohol; proposem un consum responsable, que es controla exhaustivament, al voltant d’un costum típic de Tarragona que estimula el contacte humà i les relacions socials; es tracta d’una festa que se centra en el tradicional acte social, gairebé ritual, de fer el vermut que alguns hem mamat des de la infància, i en el qual gaudeixen grans i petits”, explica el coordinador Xavi Romeu.
Com sempre, Feel Vermut organitza la festa més solidaria. En les cinc edicions celebrades fins a la data, Feel Vermut ha lliurat prop de 22.000 euros a entitats benèfiques. Cada un dels esdeveniments previstos es realitza en benefici d’una ONG diferent, en aquesta ocasió a favor de la Fundació Niemann-Pick per la investigació d’aquesta malaltia rara. Una altra de les escollides és Tàrraco Salut, entitat sense ànim de lucre creada per donar millor qualitat socio-afectiva als malalts i a la seva família amb acompanyament a l’hospital i als centres sociosanitaris.
Feel Vermut és una marca que es crea l’any 2012 per potenciar el fet social de “fer el vermut”, una tradició popular arrelada a la nostra ciutat. S’han fet, doncs, durant cinc anys de forma ininterrompuda esdeveniments multitudinaris i de petit format amb la complicitat dels bars i de la Administració de la ciutat de Tarragona i els barris.
Del 2 a l'11 de maig tindrà lloc la Setmana de la Salut a Vila-seca, organitzada…
El Ple de la Diputació de Tarragona, reunit en sessió extraordinària, ha aprovat l’adquisició de…
Tarragona, una ciutat amb un ric patrimoni històric i una ubicació privilegiada al Mediterrani, es…
Las máquinas ya están trabajando en la preparación de los terrenos para iniciar en las próximas…
Reus serà escenari de dues proves dels Premis Gastronòmics Josep Lladonosa, un dels esdeveniments més…
Un total de 31 treballs periodístics sobre temes de salut i drets socials (dependència, serveis…