Categories: Noticies de Catalunya

Els espais patrimonials més representatius de Reus, visitables amb una polsera

La ciutat presenta un braçalet turístic que permet l’entrada a cinc recintes i museus a un preu conjunt de 12 euros

ACN Reus .- Els espais patrimonials més representatius de Reus es poden visitar, des d’ara, amb una polsera turística. El braçalet funciona a mode d’entrada ‘multitiquet’, a través d’un codi QR, i permet l’accés a cinc recintes i museus per 12 euros, el que representa una rebaixa de més del 50% respecte el preu de les entrades comprades individualment. Aquests espais són el Gaudí Centre, el pavelló dels distingits de l’Institut Pere Mata, els dos museus de Reus i el campanar de l’església prioral de Sant Pere, que per primer cop s’obre a visites regulars. L’entrada als espais es pot fer en l’ordre que decideixin els visitants, sense necessitat de seguir un itinerari establert, i el braçalet, d’un sol ús, es pot fer servir fins a un període màxim de temps de sis mesos, des de la seva adquisició. L’objectiu d’aquesta polsera, feta de silicona i identificada amb el nom ‘Visit Reus’, és allargar l’estada del turista a la ciutat, així com també fomentar la seva tornada.

El Gaudí Centre, ubicat a la plaça del Mercadal, subministrarà aquestes polseres des d’aquest dimecres 9 d’agost. L’espai ha vist créixer el nombre de visitants aquests mesos de juny i juliol en un 10% en comparació al mateix període de l’any passat. L’Ajuntament vol, però, vol fer decantar la balança cap als mesos no estiuencs i trencar a poc a poc l’estacionalitat. De fet, més d’un 50% dels turistes que visiten el Gaudí Centre de la capital del Baix Camp ho fan fora de temporada d’estiu.

Un dels espais preferits dels visitants és la Prioral, segons una recent enquesta duta a terme pel fet que Reus és Capital de la Cultura Catalana. El campanar de la Prioral serà per primer cop visitable -fins ara només eren de forma esporàdica-, coincidint amb la posada en marxa de la polsera turística, que s’escanejarà a cadascun dels cinc equipaments inclosos en el ‘pack’ -substituint i ampliant un paquet turístic que s’oferia fins ara, i que només incloïa el Gaudí Centre i el Pere Mata.

De moment, s’ha fet una primera tirada de 5.000 braçalets -en dues mides. Costen 12 euros per a adults, 8 euros per a joves de 9 a 14 anys i persones grans majors de 65 anys, i gratuïtes per a nens menors de 8 anys. En una segona fase, a mig termini, està previst que s’incorporin altres avantatges a la polsera, com la visita a altres indrets i facilitats de transport. Reus Promoció també està obert a incloure altres ofertes i promocions del sector privat -hotels, restaurants, comerços, etc.

Redacció

Share
Published by
Redacció

Recent Posts

El teixit turístic de Tarragona, contra l’augment de l’impost de les estades turístiques

La presidenta de la FEHT, Berta Cabré, ha insistit que incrementar l'impost de les estades…

2 setmanes ago

Les urbanitzacions del Catllar tallaran la carretera en protesta per la manca d’inversió municipal

Aquesta manifestació de protesta es fa per expressar el descontent per l'abandonament i la manca…

2 setmanes ago

El Grupo Mimara envía a Valencia material para las personas mayores y personal de emergencias

Entre los materiales enviados por los centros del Grupo Mimara de la demarcación de Tarragona…

3 setmanes ago

Grup Fermator celebra el Family Day a la seva planta de Falset

Grupo Fermator va organitzar recentment el Family Day a la seva seu de Doors Movement…

3 setmanes ago

Neix Planet Youth Espanya, amb seu a Tarragona

Planet Youth, el model més reeixit a nivell mundial per a la prevenció de consums…

1 mes ago

La 8ª Realting Mastercup Regatta 2024 llega a Barcelona tras la estela de la Copa América

La Realting MasterCup Regatta, evento internacional de carácter lúdico-deportivo organizado desde Cambrils que reúne a…

1 mes ago