Categories: Uncategorized

Els camions presionen amb martxes lentes per la sortida del pont

La Federació Empresarial d’Auto-Transport (FEAT) de Tarragona manté les tres marxes lentes de camions convocades per avui a partir de les quatre de la tarda contra els desviaments obligatoris de l’N-340 i l’N-240 cap a l’autopista.

  • L’acció coincidirà amb l’operació sortida del pont de la Puríssima.

A Tarragona, els vehicles sortiran del polígon Riu Clar, aniran per l’A-7 i l’N-340 fins a l’accés de l’autopista a Altafulla i tornaran a Tarragona per l’AP-7. A les Terres de l’Ebre, els camioners sortiran de l’Aldea, aniran fins a Alcanar i tornaran per l’N-340. Al Penedès, els vehicles sortiran de Bellvei cap al Vendrell, pujaran cap a l’Arboç i tornaran al punt de partida per l’N-340.

Per la seva banda, l’associació de transportistes de Lleida fa una crida als transportistes perquè, entre les quatre i les sis de la tarda, redueixin la velocitat en qualsevol carretera de Catalunya. En aquest cas, s’aconsella reduir la velocitat a la meitat del que marca la via més 5 km/h, a advertir l’acció amb els quatre intermitents i a fer la protesta en vies que no tinguin visibilitat reduïda.

Les reivindicacions

Malgrat que des del 15 de novembre passat els vehicles pesants ja poden accedir als punts de càrrega i descàrrega pels accessos més propers en el sentit de la marxa, el sector recorda que encara cal resoldre diversos temes pendents.

Tal com va informar la FEAT el mes passat, per accedir a les bases de les empreses i per fer descansos, fer benzina o qualsevol tipus d’avituallament en ruta, “segueix vigent el criteri que l’accés ha de ser el més pròxim a l’autopista sense tenir en compte el sentit de la marxa del camió, obligant per tant a continuar fent quilòmetres”.

A més, la FEAT continua reclamant la gratuïtat del peatge per als trànsits obligats per l’autopista i, en el pitjor dels casos, una compensació mínima del 75%. També vol una resolució per als transports especials per tal que puguin continuar amb l’operativa actual, eliminar l’obligació de fer entrades i sortides no necessàries per poder ser bonificat, adequar accessos, rotondes i colls d’ampolla, i resoldre la “insuficient capacitat” de les àrees de l’autopista.

Redacció

Share
Published by
Redacció

Recent Posts

El teixit turístic de Tarragona, contra l’augment de l’impost de les estades turístiques

La presidenta de la FEHT, Berta Cabré, ha insistit que incrementar l'impost de les estades…

2 setmanes ago

Les urbanitzacions del Catllar tallaran la carretera en protesta per la manca d’inversió municipal

Aquesta manifestació de protesta es fa per expressar el descontent per l'abandonament i la manca…

2 setmanes ago

El Grupo Mimara envía a Valencia material para las personas mayores y personal de emergencias

Entre los materiales enviados por los centros del Grupo Mimara de la demarcación de Tarragona…

3 setmanes ago

Grup Fermator celebra el Family Day a la seva planta de Falset

Grupo Fermator va organitzar recentment el Family Day a la seva seu de Doors Movement…

3 setmanes ago

Neix Planet Youth Espanya, amb seu a Tarragona

Planet Youth, el model més reeixit a nivell mundial per a la prevenció de consums…

1 mes ago

La 8ª Realting Mastercup Regatta 2024 llega a Barcelona tras la estela de la Copa América

La Realting MasterCup Regatta, evento internacional de carácter lúdico-deportivo organizado desde Cambrils que reúne a…

1 mes ago