Seguint la premissa de llibertat que caracteritza els vins de la DO, i sota el lema “El vi, sense complexes”, l’objectiu de la campanya és promoure el consum de vi català quan, com i on es vulgui. Sempre amb moderació però deixant de banda tota mena de prejudicis o idees preconcebudes sobre com gaudir d’una copa de vi i que, sovint, allunyen alguns consumidors i consumidores del producte, al que atribueixen complexitat i/o un excés de sofisticació.
La DO Catalunya, el segell que representa més del 50% dels vins catalans tranquils de qualitat (sota DO), us ofereix mil maneres de fer-ho: envoltats d’amics, tranquils a casa, en una terrassa o a la platja. Si no tenim copes, podem fer servir uns gots. Al cap i a la fi els vins DO Catalunya són perquè els gaudeixi tothom. Com és cosa de cadascú i de cada moment.
La presidenta de la FEHT, Berta Cabré, ha insistit que incrementar l'impost de les estades…
Aquesta manifestació de protesta es fa per expressar el descontent per l'abandonament i la manca…
Entre los materiales enviados por los centros del Grupo Mimara de la demarcación de Tarragona…
Grupo Fermator va organitzar recentment el Family Day a la seva seu de Doors Movement…
Planet Youth, el model més reeixit a nivell mundial per a la prevenció de consums…
La Realting MasterCup Regatta, evento internacional de carácter lúdico-deportivo organizado desde Cambrils que reúne a…