Ara fabriquen unes 1.500 unitats del format de 200 ml mentre que del fresc petit -de 25 ml- se n’arriben a fer més de 5.000 a l’any. També té molta sortida una línia de productes en format més reduït. Aquesta línia es va tirar endavant arran la demanda d’alguns hotels catalans d’oferir als seus clients un lot d’acollida de qualitat. “Vam veure aquesta mancança als hotels i vam apostar per aquesta gamma en format reduït, i ho estem venent molt bé, però en allotjaments petits, no pas als grans hotels perquè no els encaixa per preu”, afirma l’empresària.
Conscients que la competència en el món de la cosmètica és ferotge, les emprenedores estan convençudes del potencial en el valor afegit dels seus productes. “La nostra arma és el producte de territori; tal com s’extreu el principi actiu que porta cada gamma, té una certificació de traçabilitat que els altres no tenen”, diu Peyri. “Per exemple, l’ingredient principal de la gamma d’oli d’oliva -aproximadament un 15%-, és oli de la cooperativa d’Ulldemolins, la primera de l’Estat en fer oli ecològic, i d’un petit molí privat de Cabacés, i això ara per ara ningú al mercat ho pot dir”, conclou.
Del 2 a l'11 de maig tindrà lloc la Setmana de la Salut a Vila-seca, organitzada…
El Ple de la Diputació de Tarragona, reunit en sessió extraordinària, ha aprovat l’adquisició de…
Tarragona, una ciutat amb un ric patrimoni històric i una ubicació privilegiada al Mediterrani, es…
Las máquinas ya están trabajando en la preparación de los terrenos para iniciar en las próximas…
Reus serà escenari de dues proves dels Premis Gastronòmics Josep Lladonosa, un dels esdeveniments més…
Un total de 31 treballs periodístics sobre temes de salut i drets socials (dependència, serveis…