Es tracta de la convenció anual de Virtuoso, la xarxa líder en la indústria de viatges de luxe a nivell mundial, que té lloc de l’11 al 17 d’agost a Las Vegas (Estats Units) i a la qual assisteixen més de 5.000 participants entre agents de viatge i proveïdors.
- En el marc d’aquesta convenció, l’Agència Catalana de Turisme (ACT) s’entrevistarà individualment amb 30 mitjans de comunicació internacionals per explicar-los les novetats turístiques del 2019, i mantindrà trobades amb prop de 400 agents de viatges per tal de presentar-los l’oferta turística catalana adreçada a clients del sector del luxe i premium.
La Generalitat de Catalunya, a través de l’Agència Catalana de Turisme (ACT), depenent del Departament d’Empresa i Coneixement, participa a la Virtuoso Travel Week d’enguany. Es tracta de la convenció anual de Virtuoso, la xarxa líder en la indústria de viatges de luxe a nivell mundial, que té lloc de l’11 al 17 d’agost a Las Vegas (Estats Units) i a la qual assisteixen més de 5.000 participants entre agents de viatge i proveïdors.
La participació de l’ACT s’inicià el passat diumenge 12 d’agost en el dinar de networking durant l’apertura del congrés, on Patrick Torrent, director executiu de l’Agència Catalana de Turisme, va assistir en representació de la destinació turística catalana.
Ahir va ser el torn de la Media Networking Session, on Catalunya va ser una de les úniques cinc destinacions convidades a participar-hi, juntament amb Abu Dhabi, Los Cabos (México), Suïssa, Austràlia. Durant aquesta trobada, l’ACT va tenir l’oportunitat d’entrevistar-se individualment amb 30 mitjans de comunicació internacionals com el Wall Street Journal, el US News & World Report, Forbes, o Condé Nast Traveler, entre d’altres, per presentar-los les novetats del 2019.
A més, l’Agència Catalana de Turisme participa també a les jornades de formació i a les reunions de treball que tindran lloc fins el 16 d’agost. En total, l’Agència Catalana de Turisme mantindrà prop de 400 trobades amb agents de viatge als quals els presentarà l’oferta turística catalana adreçada a clients de sector del luxe i premium.
Virtuoso és una xarxa formada per 17.500 agents de viatge d’elit associats a 390 agències, de 45 països diferents –especialment als Estats Units i Canadà-. Les agències de viatges membres de Virtuoso generen anualment un volum de negoci de 21.200 milions de dòlars, i la xarxa disposa d’una base de dades de més de 1,5 milions de viatgers amb alt poder adquisitiu. És a més membre de la World Travel & Tourism Council, i revistes reconegudes com Travel and Leisure, Conde Nast Travel i el National Geographic Traveler han definit als agents de Virtuoso com “The Best in the Business” (els millors de la indústria).