També s’analitzen els resultats en funció de la titularitat dels centres educatius. Les diferències són significatives al País Basc (25 punts), Catalunya (19 punts), Astúries i Madrid (16 punts) i Andalusia (15 punts). En canvi, no són significatives a Castella-Lleó i a la Rioja.
Finalment, i entre d’altres qüestions, l’informe també conclou que quants més llibres hi ha al domicili familiar, més alta és la puntuació mitjana obtinguda en comprensió lectora. A Espanya, tenir més de 200 llibres davant de tenir-ne menys de 10 suposa una diferència de 62 punts. A Catalunya, aquesta diferència augmenta fins als 68 punts.
Amb les recents eleccions catalanes del 12 de maig i les pròximes eleccions europees del…
A l'aproximació de les eleccions a Catalunya, l'associació Empresaris de Tarragona ha estat particularment activa,…
La patronal tarragonina té un deute acumulat de 583.000 euros. El principal deute es va…
Com organització empresarial tenim un conjunt de dures i obligacions amb la societat que ens…
Del 2 a l'11 de maig tindrà lloc la Setmana de la Salut a Vila-seca, organitzada…
El Ple de la Diputació de Tarragona, reunit en sessió extraordinària, ha aprovat l’adquisició de…