A la reunió, els representants van aportar un calendari de campanyes i actuacions dinamitzadores.
Es va acordar iniciar els treballs conjunts per preparar la campanya comercial de Nadal 2017-2018, on cada entitat proposarà actuacions de promoció amb un discurs unitari de comerç de ciutat per tal d’unir esforços i recursos, i que tindrà el suport municipal. Es tracta d’eliminar duplicitats i que el proper Nadal, a Tarragona, per primer cop, es treballi amb una planificació temporal anticipada.
La consellera de Comerç, Elvira Ferrando, ha valorat positivament la reunió i “l’inici d’un treball conjunt per avançar cap a un marc associatiu més integrat i cooperatiu, presentant propostes per buscar les fórmules més adequades i recollint les singularitats de les diferents associacions.”
La Conselleria de Comerç va crear la Taula de Comerç de Tarragona l’octubre del 2015, amb l’objectiu de treballar per unificar campanyes i sumar sinergies per dinamitzar el comerç de Tarragona.