“Busquem un turisme d’escapada, de proximitat, als mercats propers”, ha afirmat la regidora de Turisme, Imma Rodríguez, aquest dijous, durant el balanç d’aquesta campanya de promoció turística feta durant l’hivern. Els 22.500 euros s’han invertit en campanyes publicitàries diverses -amb viatges El Corte Inglés i Costa Cruceros com a socis-, falques a ràdios, anuncis en pantalles i tanques de centres comercials de Barcelona, València i Aragó i vídeos a través d’Internet. En definitiva, segons Rodríguez, la campanya respon a la voluntat de “preparar-nos per donar l’impuls substancial a la marca Tarragona, per un any turístic que esperem molt bo per a la ciutat de Tarragona”.
En aquesta línia, Rodríguez ha apuntat la importància d'”incrementar esforços per tal que les incerteses polítiques no afectin el que ha de ser un altre gran any turístic per a la ciutat de Tarragona”. Enguany coincideixen diverses fites com ara l’Any del Patrimoni Europeu, el 25è aniversari del grup Ciutats Patrimoni de la Humanitat o el projecte de la ruta turística “Ancient Europe” de la Unesco-National Geographic. Des del Patronat Municipal de Turisme es remarca que la clau no radica tant en el volum de visitants que rep Tarragona, sinó en la percepció que tinguin de la ciutat, i allargar la temporada turística al màxim possible, segons ha destacat el seu gerent, Ángel Arenas.
Amb les recents eleccions catalanes del 12 de maig i les pròximes eleccions europees del…
A l'aproximació de les eleccions a Catalunya, l'associació Empresaris de Tarragona ha estat particularment activa,…
La patronal tarragonina té un deute acumulat de 583.000 euros. El principal deute es va…
Com organització empresarial tenim un conjunt de dures i obligacions amb la societat que ens…
Del 2 a l'11 de maig tindrà lloc la Setmana de la Salut a Vila-seca, organitzada…
El Ple de la Diputació de Tarragona, reunit en sessió extraordinària, ha aprovat l’adquisició de…