Redacció.- La Casa Joan Miret ha acollit aquest divendres al matí la presentació de l’estudi de mercat del sector d’esdeveniments elaborat per Eventoplus. Es tracta d’un acte anual que per primer cop ha arribat a Tarragona, i que han organitzat els Convention Bureau de Tarragona i la Costa Daurada. L’estudi té com objectiu facilitar el coneixement del sector de l’organització d’esdeveniments a les empreses i entitats, de manera que puguin dirigir les seves estratègies comercials amb informació acurada. L’estudi és el resultat de sondejos i quatres enquestes realitzades a més de 405 professionals i organitzadors d’esdeveniments.
El CEO d’Eventoplus, Eric Mottard, ha estat l’encarregat de fer la presentació de l’estudi, que s’ha centrat sobretot en les tendències de mercat del sector dels esdeveniments. Mottard ha destacat com a tendències per al 2018 els esdeveniments més petits i multiseu, l’optimització dels recursos a les organitzacions i les planificacions i pressupostos flexibles. Quant a tendències de consum, les experiències associades al turisme d’esdeveniments més demandades són l’autenticitat, la gastronomia i l’experiència tecnològica, associada a apps i realitat virtual.
Amb les recents eleccions catalanes del 12 de maig i les pròximes eleccions europees del…
A l'aproximació de les eleccions a Catalunya, l'associació Empresaris de Tarragona ha estat particularment activa,…
La patronal tarragonina té un deute acumulat de 583.000 euros. El principal deute es va…
Com organització empresarial tenim un conjunt de dures i obligacions amb la societat que ens…
Del 2 a l'11 de maig tindrà lloc la Setmana de la Salut a Vila-seca, organitzada…
El Ple de la Diputació de Tarragona, reunit en sessió extraordinària, ha aprovat l’adquisició de…