Tarragona acull el workshop mes important de l’agencia catalana de Turisme

140 agents i operadors turístics especialitzats de tot el món es donaran cita a la ciutat els dies 25 i 26 de setembre

  • Els propers dies 25 i 26 de setembre Tarragona serà seu del Buy Catalunya, el workshop més important de l’Agència Catalana de Turisme.

Durant dos dies, operadors i agents turístics de tot el món es donaran cita a la ciutat en una trobada que servirà perquè els agents i negocis catalans donin a conèixer l’oferta turística de Catalunya al món. La trobada està organitzada per l’Agència Catalana de Turisme de la Generalitat i compta amb el suport del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i del Patronat Municipal de Turisme i la seva oficina de turisme MICE Tarragona Convention Bureau, que organitzen activitats del dia 25 i col·laboren en la logística dels dos dies.

En l’edició d’enguany el turisme cultural serà el protagonista amb motiu de l’Any Europeu del Patrimoni Cultural i l’Any del Turisme Cultural a Catalunya. Pel que fa al programa, el dia 25, dia d’arribada dels participants, està prevista una visita guiada amb l’empresa Nemesis Arqueologia, organizada por el Patronat Municipal de Turisme, i un còctel de benvinguda al Centre Tarraconense El Seminari. L’endemà, l’activitat es traslladarà al Palau Firal i de Congressos, que acollirà el ‘workshop’.

 

La presidenta del Patronat Municipal de Turisme, Inma Rodríguez, s’ha mostrat especialment satisfeta pel fet que Tarragona aculli aquesta important cita professional, ja que “ens situa en el mapa de les fires i esdeveniments de primer nivell del món del turisme, en sintonia amb la línia iniciada, que ha permès d’acollir la presentació del pla de màrqueting de Turespaña i la campanya “Spain is part of you” a Tarragona o la primera reunió del grup de ciutats  que integren els World Heritage Journeys of Europe de la UNESCO i National Geographic”. “Acollir aquest esdeveniment –ha afegit-, justament en l’Any del Turisme Cultural afegeix un plus d’oportunitat, ja que ens ajuda a reforçar el posicionament de la ciutat com a destinació cultural de primer ordre”.