PortAventura guanya un 19% de visitants amb Ferrari Land però no assoleix l’objectiu dels 5 milions

0

El parc temàtic de Vila-seca i Salou estrena temporada amb noves atraccions infantils a l’àrea dedicada a l’escuderia italiana

Redacció.- PortAventura ha estrenat aquest divendres una nova temporada amb l’objectiu de superar els cinc milions de visitants. El parc temàtic de Vila-seca i Salou (Tarragonès) va tancar el 2017 amb un rècord de 4,7 milions de visites, un 19% més que l’any anterior. Tot i això, l’estrena de Ferrari Land no va permetre assolir els cinc milions de persones, la fita que s’havien marcat els seus responsables. Durant l’any passat el mercat nacional va créixer d’un 19%, mentre que l’internacional ho va fer d’un 21%, segons ha informat la direcció de l’empresa. La principal novetat de la temporada serà una àrea infantil a Ferrari Land, que comptarà amb cinc atraccions i s’inaugurarà el 20 d’abril. Enguany, a més, amb motiu dels 20 anys de la presència de Woody Woodpecker al resort, PortAventura estrenarà a l’estiu la casa del personatge insígnia del parc.
La temporada 2017 de PortAventura, amb Ferrari Land com a nou atractiu, es va tancar amb un bon balanç de visitants. El parc temàtic va arribar als 4,7 milions de visites, un 19% més que l’exercici anterior, tot i que l’empresa aspirava a què la nova àrea dedicada al Cavallino Rampante els permetés passar de quatre a cinc milions de visitants anuals. Aquest divendres, l’organització no ha detallat les dades de visitants que han passat per Ferrari Land, que manté un accés individual i separat de PortAventura -com és el cas del parc aquàtic Caribe-.

Segons la directora de comunicació de PortAventura, Nina Knezevic, l’estrena de Ferrari Land explica el creixement del 19% al conjunt del complex. A més, la direcció del parc ha subratllat l’increment de visitants internacionals registrat, especialment de turistes francesos i britànics. Per exemple, el 52% de les persones que dormen en algun dels hotels del complex són estrangeres, segons la companyia.

L’objectiu per a aquest any, segons Knezevic, serà superar, ara sí, els cinc milions de visites gràcies a “l’estratègia d’innovació continuada per convertir PortAventura en una destinació internacional de turisme familiar”. D’altra banda, el complex en va acollir 259 esdeveniments i congressos l’any passat, amb un balanç de 69.000 participants.

PortAventura World ha inaugurat amb un espectacle i una desfilada de benvinguda a la zona de Mediterrània la temporada 2018. Rostres famosos com Risto Mejide, Santi Millán i concursants de la darrera edició d’Operación Triunfo no s’han perdut la celebració. Des d’aquest divendres i de forma ininterrompuda fins a finals d’any, es posen en marxa PortAventura, Ferrari Land i els hotels. D’entre les novetats, destaquen la nova àrea infantil a Ferrari Land, la celebració del 20è aniversari de Woody i l’arribada de l’aventurer Tadeu Jones i els seus amics al complex.

El 20 d’abril obrirà al públic la nova zona infantil de Ferrari Land, que comptarà amb cinc atraccions. Entre elles, ‘Junior Red Force’, una muntanya russa en miniatura de l’icònic ‘Red Force’, la més alta i més ràpida d’Europa. Els més petits també podran gaudir de la ‘Kid’s Tower’, una torre de rebot i caiguda lliure de nou metres, i ‘Crazy Pistons’, inspirada en el moviment dels pistons d’un autèntic motor Ferrari. Per últim s’hi afegiran ‘Champions Race’ i ‘Flying Race’, de conducció.

Enguany PortAventura celebra els 20 any de l’arribada de Woody Woodpecker i, per celebrar-ho, aquest estiu obrirà al públic la Casa de Woody, adreçada a un públic infantil i familiar. A més, aquest divendres s’ha anunciat un acord amb Mediaset pel qual, els personatges de la saga d’animació Tadeu Jones, prendran vida al resort a partir de l’estiu vinent. El parc temàtic també oferirà una programació d’espectacles renovada a les seves àrees temàtiques de la Xina, Mèxic i la Polinèsia.